۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۱
 هزینه کرد ۳۱ میلیارد تومانی در مسیرگشایی شهید سعیدی| توافق برای تملک ۱۱۴ ملک در پروژه
شهردار تبریز عنوان کرد؛

هزینه کرد ۳۱ میلیارد تومانی در مسیرگشایی شهید سعیدی| توافق برای تملک ۱۱۴ ملک در پروژه

تبریز- شهردار تبریز از هزینه کرد ۳۱ میلیارد تومانی در مسیرگشایی شهید سعیدی تا کنون خبر داد و گفت: از تعداد ۱۴۴ باب ملک در این پروژه تا کنون در خصوص تملک ۱۱۴ مورد توافق صورت گرفته است.

به گزارش بازار، یعقوب هوشیار امروز در بازدید از پروژه مسیرگشایی خیابان شهید سعیدی که در حاشیه نخستین جلسه از دور چهارم قرارهای خدمت شهرداری تبریز انجام یافت، در جریان روند اجرای این پروژه قرار گرفته و ضمن بررسی اقدامات صورت گرفته بر تسریع عملیات در این مسیرگشایی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه اتمام مسیرگشایی در حال اجرای تبریز می‌تواند گره گشایی خوبی در معابر ایجاد کند، افزود: ۱۴۴ باب ملک در مسیرگشایی خیابان شهید سعیدی واقع شده که از این تعداد، ۱۱۴ ملک مورد توافق شده و پرونده املاک باقی مانده برای ماده صد و ماده هشت ارسال شده است.

هوشیار با بیان اینکه ۷۰ درصد از املاک مورد توافق شده شهروندان تملک قطعی و تخریب شده است، خاطرنشان کرد: تا کنون برای تملک‌های این مسیرگشایی ۳۱ میلیارد تومان هزینه شده و برای پایان عملیات عمرانی این پروژه نزدیک به ۲۰ میلیارد اعتبار نیاز دارد.

 هزینه کرد ۳۱ میلیارد تومانی در مسیرگشایی شهید سعیدی| توافق برای تملک ۱۱۴ ملک در پروژه

مسیرگشایی خیابان شهید سعیدی از پروژه‌های تاثیرگذار در جنوب غرب تبریز شامل مسیر ۱۸ متری به طول هزار متر است که می‌تواند گره ترافیکی میدان تره بار به سمت خیابان ۲۰ متری امام خمینی(ره) واقع در آخماقیه را باز کند.

شهردار تبریز همچنین با بازدید از کوی فروردین غربی، دستور تعریض این کوی و احداث مسیر رفت و برگشت را صادر کرد.

کد خبر: ۲۲۰٬۴۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha