۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۹
بودجه هزینه‌ای و عمرانی زنجان افزایش یافته است
استاندار زنجان:

بودجه هزینه‌ای و عمرانی زنجان افزایش یافته است

زنجان- استاندار زنجان به افزایش بودجه هزینه‌ای و عمرانی استان در سال جاری اشاره کرد و گفت: پس از سال‌ها، رتبه استان در جدول بودجه بین استان‌ها تکان خورد.

به گزارش خبرنگار بازار، محسن افشارچی شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه زنجان، بر لزوم ضرورت بهره گیری از ظرفیت‌های قانون بودجه برای جذب اعتبارات حداکثری به استان تاکید کرد و گفت: جذب اعتبارات ملی جزو شاخص‌های ارزیابی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در سال جاری است.

وی ابراز داشت: گزارش سه ماهه پیشرفت برنامه‌های اعلامی از دستگاه‌ها گرفته می‌شود و رسانه‌ها نیز لازم است پیگیری و مطالبه لازم را در خصوص اجرای برنامه‌ها داشته باشند.

استاندار زنجان،به افزایش بودجه هزینه‌ای و عمرانی استان در سال جاری اشاره کرد و گفت: پس از سال‌ها رتبه استان در جدول بودجه بین استان‌ها تکان خورد و هر چند جایگاه زنجان همچنان در بین استان‌های بالای ۲۰ جدول بودجه است.

افشارچی تاکید کرد: حرکت‌های خوبی برای رشد چند پله‌ای زنجان در سال جاری انجام گرفت و استان از ردیف انتهایی بالا آمد.

وی برلزوم هماهنگی و تعامل هر چه بیشتر دستگاه‌های اجرایی استان تاکید کرد و گفت: ما خادم مردم هستیم و انرژی مدیران باید متمرکز بر پیشبرد طرح‌ها با هم افزایی باشد.

استاندار زنجان ،با بیان اینکه نباید پروژه‌هایی با پایان باز در استان داشته باشیم، تاکید کرد: لازم است طبق برنامه ریزی ها عملیات اجرایی پروژه‌ها در یک مقطعی تمام و پرونده آنها بسته شود.

کد خبر: ۲۲۰٬۴۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha