۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶
 پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصد پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان
با حمایت مردم محقق شد؛

پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصد پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان

زنجان- اسماعیلی، مدیرکل راه و شهرسازی زنجان گفت: پیشرفت فیزیکی بالای ۴۵ درصد پروژه‌های نضهت ملی مسکن در زنجان مرهون حمایت‌های متقاضیان است که همکاری لازم را برای تکمیل پروژه‌ها انجام می‌دهند.

اصغراسماعیلی در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: بخش اصلی ما در ماموریت‌های اداره راه و شهرسازی، نهضت ملی مسکن است که به تبع شعار دولت سیزدهم در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در نهضت ملی مسکن ساخت ۷۱ هزار واحد برای دوره ۴ ساله سهم استان زنجان است،ابراز داشت: از این تعداد ۲۷ هزار واحد مسکن حمایتی را تشکیل می‌دهد که در دو بخش شرق و غرب زنجان احداث می‌شود و ۲۰ هزار واحد مسکن روستایی با مدیریت بنیاد مسکن جزو تعهدات قرار گرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،تعداد واحدهای بخش خودمالکی که از تسهیلات بانکی استفاده می‌کنند را ۱۲ هزار واحد اعلام کرد و گفت: ۹ هزار واحد نیز در مناطق هدف بازآفرینی بازسازی خواهند شد و در حال حاضر در قالب نهضت ملی مسکن برای ساخت ۱۷ هزار واحد با سازنده قرارداد بسته‌ایم.

اسماعیلی تاکید کرد: نهضت مسکن ملی دو خط اعتباری دارد که تسهیلات بانکی و آورده مردم را تشکیل می‌دهد.

وی افزود: پیشرفت فیزیکی بالای ۴۵ درصد این مسکن‌ها مرهون حمایت‌های متقاضیان است که همکاری لازم را برای تکمیل پروژه‌ها انجام می‌دهند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، به کنترل و پایش فنی پروژه‌ها در قالب مهندسین مشاور و نظام مهندسی اشاره کرد و بیان داشت: علاوه بر این طرح پایش موردی پروژه‌ها را در دستور کار داریم تا کیفیت مسکن‌ها مورد تایید باشد.

اسماعیلی گفت: تخصیص و تسهیل زمین در زنجان و سایر شهرهای استان به جد دنبال می‌شود و برای اجرای پروژه باید زمین تخصیص داده شود که در این راستا و در برخی از شهرستان‌های استان، زمین دولتی نداریم و برای اینکه تسهیل زمین اتفاق بیفتد، با شهرداری‌ها و تعاونی‌هایی که زمین در داخل محدوده شهری دارند، وارد معامله شدیم.

کد خبر: ۲۲۰٬۱۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha