۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به بیمه شدگان آسیب دیده از کرونا در گلستان
استاندار گلستان خبر داد:

اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به بیمه شدگان آسیب دیده از کرونا در گلستان

گرگان- استاندار گلستان گفت: قریب به ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به بیمه شدگان آسیب دیده از کرونا گلستان اختصاص یافت که شرایط اعطای آن از طریق اداره کل تعاون, کار و رفاه اجتماعی اعلام می شود.

به گزارش خبرگزاری بازار، به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، هادی حق شناس اظهار کرد: متاسفانه مشاغل بسیاری در سه ماهه گذشته از شیوع کرونا آسیب دیده اند و دولت تدبیر و امید تلاش کرده با اعطای تسهیلات به بیمه شدگان آسیب دیده از کرونا برخی از این مشکلات را جبران کند.

وی افزود: برخی طرح ها در سفر رییس جمهور به گلستان مصوب شده و منابع اعتباری آن هم تامین شده و تلاش داریم با پرداخت هرچه سریع تر تسهیلات این پروژه ها عملیات اجرایی آن آغاز شود.

استاندار گلستان ادامه داد:خوشبختانه با همکاری دستگاه های اجرایی و بانک های استان قریب به ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در سال گذشته در قابل کارگروه تسهیل, بازسازی و نوسازی و تبصره ۱۸ به واحدهای تولیدی پرداخت شده است.

 حق شناس گفت: استان گلستان با پرداخت ۴۷۳ میلیارد تومان به ۱۱۹ واحد، توانسته رتبه هشتم کشور را در اعطای تسهیلات کارگروه تسهیل را کسب کند و همچنین در تسهیلات تبصره ۱۸ نیز، گلستان با پرداخت ۱۸۰ میلیارد تومان به ۱۸ طرح رتبه هشتم را کسب کرد.

وی بیان کرد : در زمینه اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی در قالب بازسازی و نوسازی، استان با پرداخت ۱۲۲ میلیارد تومان به ۴۲ طرح در جایگاه سوم کشور قرار دارد.

کد خبر: ۲۲٬۰۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha