۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴
نیمی از مرغ مازندران روانه بازار تهران می شود
سرپرست معاونت توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی مازندران:

نیمی از مرغ مازندران روانه بازار تهران می شود

ساری- جعفری، سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به نرخ مصوب ۷۳ هزار تومانی مرغ در استان گفت: از امشب نیمی از مرغ استان روانه بازار تهران می شود.

سید محمد جعفری در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: از سال گذشته تلاش های فراوانی در بحث تنظیم بازار از سوی سازمان جهاد کشاورزی مازندران انجام شد و امنیت غذایی به معنای واقعی انجام شد.

جعفری اظهار کرد: هیچکس اجازه ندارد قیمت مرغ را بالاتر از ۷۳ هزار تومان عرضه کند و از امروز قیمت بیشتر از این به تعزیرات حکومتی معرفی می شوند.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی مازندران اظهار کرد: از امشب بازرس در ورودی هر کشتارگاه خواهیم گذاشت و کشتارگاه ها باید قیمت را اعلام کنند و قیمت بالاتر از ۷۳ هزار تومان تخلف است.

وی تصریح کرد: علت افزایش قیمت مرغ، عدم تمکین مرغداران به فروش مرغ با قیمت مصوب است.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه کشتارگاه‌های مازندران مرغ مورد نیاز را تامین نمی کنند، گفت: از امشب ۵۰ درصد تولید هر کشتارگاه باید به تهران ارسال شود.

جعفری با بیان اینکه مبنای تعزیراتی مرغ زنده از مرغداری، ۴۴ هزار تومان است در غیر این صورت به تعزیرات حکومتی معرفی می شوند، افزود: هر کسی مخل فروش مرغ بیشتر از ۷۳ هزار تومان است باید تعزیر شود.

کد خبر: ۲۱۹٬۹۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha