۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹
۸۰ قرارداد سرمایه گذاری در شهرک صنعتی گرمسار و آرادان امضا شد
مدیرعامل شهرک‌های صنعتی سمنان در گفتگو با بازار:

۸۰ قرارداد سرمایه گذاری در شهرک صنعتی گرمسار و آرادان امضا شد

سمنان- باقری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان ، گفت: طی سال گذشته ۸۰ قرار داد واگذاری با متقاضیان سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی شهرستان‌های گرمسار و آرادان منعقد شده است.

محمد رضا باقری در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه گرمسار و آرادان سه شهرک و یک ناحیه صنعتی دارند، تاکید کرد: طی سال گذشته ۸۰ قرار داد واگذاری با متقاضیان سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی شهرستان‌های گرمسار و آرادان منعقد شده است.

وی مساحت این اراضی واگذاری را ۶۷ هکتار دانست و تاکید کرد: در شهرک ها و نواحی صنعتی گرمسار و آرادان که قطب صنعتی استان نیز محسوب می شوند یک هزار و ۴۷۰ قرارداد واگذاری‌ حق انتفاع برای ۶۲۸ بهره بردار منعقد شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با بیان اینکه ۱۷ پروژه عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی گرمسار و آرادان در حال اجرا است، گفت: این طرح ها می‌توانند توان سرمایه‌پذیری شهرک‌ها نواحی صنعتی شهرستان های مذکور را ارتقا ببخشند

باقری با بیان اینکه ۱۲ پروژه عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی شهرستان‌های گرمسار و آرادان کاملا اجرایی شده است، افزود: اجرای پروژه خط انتقال آب از حبله رود به شهرک گرمسار و ایوانکی در زمره طرح های مهم صنعتی در گرمسار خواهد بود.

وی از آماده سازی زیرساخت فاز ۹۹ هکتاری و ۱۵۰ هکتاری شهرک صنعتی ایوانکی به عنوان دیگر اولویت شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان خبر داد و گفت: راه، آب، فاضلاب و گاز و ... در شهرک صنعتی گرمسار پیگیری خواهد شد.

کد خبر: ۲۱۹٬۹۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha