۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷
هیئت‌های تجاری خارجی از غرفه زنجان در «ایران اکسپو» بازدید کردند
رئیس اتاق بازرگانی زنجان:

هیئت‌های تجاری خارجی از غرفه زنجان در «ایران اکسپو» بازدید کردند

زنجان-رئیس اتاق بازرگانی زنجان ار حضور هیئت‌های تجاری و تجار و بازرگانان هشت کشور خارجی در غرفه زنجان در نمایشگاه ایران اکسپو خبر داد و گفت: این نمایشگاه فرصت خوبی برای شناساندن ظرفیت‌های استان است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان، صمد یوسفی با بیان اینکه غرفه استان زنجان در نمایشگاه ایران اکسپو به همت اتاق بازرگانی زنجان و با مشارکت استانداری و سایر دستگاه‌های اجرایی طی چهار روز دایر شده است، تاکید کرد: این نمایشگاه فرصت بسیار خوبی برای شناساندن فرصت‌ها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و ایجاد ارتباط اولیه با کشورهای طرف همکاری و هدف صادراتی استان زنجان می‌باشد.

وی افزود: در روز نخست نمایشگاه هیئت‌های تجاری و تجار و بازرگانان کشورهای مختلفی از جمله پاکستان، ترکمنستان، امارات متحده عربی، عمان، چین و هند، مالی و اقلیم کردستان عراق و ... در غرفه اتاق بازرگانی زنجان حضور پیدا کرده‌اند.

رئیس اتاق زنجان تصریح کرد: مذاکرات ابتدایی در راستای شناساندن ظرفیت‌ و فرصت‌های سرمایه‌گذاری و همچنین اهداف صادراتی استان زنجان با این طرف‌ها شکل گرفته و مقرر شد تا زمینه‌های همکاری بعد از این نمایشگاه نیز پیگیری شود.

یوسفی اصل گفت: هدف اصلی ما در این نمایشگاه شناسایی اولیه و مذاکرات ابتدایی با بازرگانان و صاحبان کسب و کار سایر کشورها بوده تا در راستای جذب سرمایه‌گذار در استان فعال و همچنین در زمینه تامین نیازهای صادراتی و وارداتی استان اقداماتی را صورت دهیم،

وی افزود: استان زنجان با توجه به موقعیت قرارگیری ژئوپلتیکی و ظرفیت‌های موجود در شمال غرب کشور، این توان را دارد تا در سال‌های آینده تبدیل به بزرگترین میزبان سرمایه گذاری از سایر کشورها شود.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان در پایان با بیان اینکه این استان نیاز دارد تا سرمایه گذارانی از کشورهای دیگر جذب کند، تصریح کرد: سرمایه‌گذاران می‌توانند سفرای اقتصادی برای جذب حداکثر سرمایه‌گذاران جدید از کشورهای مطلوب خود باشند، از این رو ایجاد بستری سالم و رقابتی برای این سرمایه گذاران از اهمیت بالایی برخوردار است.

کد خبر: ۲۱۹٬۸۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha