۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴
نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۳ ویژه است
رئیس اتاق تجارت و صنعت استان الداخلیه عمان:

نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۳ ویژه است

رئیس اتاق تجارت و صنعت استان الداخلیه سلطنت عمان با تمجید از نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران گفت: هدف ما از حضور در این نمایشگاه ایجاد چشم اندازهای جدیدی همکاری بین ایران و عمان است.

به گزارش بازار، سیف بن ناصر بن سیف الطیوانی رئیس اتاق تجارت و صنعت استان الداخلیه سلطنت عمان با تمجید از نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران گفت: هدف ما از حضور در این نمایشگاه ایجاد چشم اندازهای جدیدی همکاری بین ایران و عمان است.

سیف الطیوانی، رئیس اتاق تجارت و صنعت استان الداخلیه سلطنت عمان در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما گفت: از نمایشگاه بازدید کردیم، نمایشگاه بسیار ویژه‌ای است و شرکت‌های متعدد ایرانی در زمینه‌های مختلف صنعتی، بهداشتی و پزشکی توانمندی‌های صادراتی خودشان را به نمایش گذاشته اند.

رئیس اتاق تجارت و صنعت استان الداخلیه سلطنت عمان تصریح کرد: در واقع ما در این نمایشگاه حضور یافته ایم تا چشم اندازهای جدید همکاری بین سلطنت عمان و جمهوری اسلامی ایران در صنایع مختلف ایجاد کنیم.

سیف بن ناصر بن سیف الطیوانی گفت: امیدواریم در این سفر دیدارها و توافقنامه‌های متعدد و زیادی با طرف ایرانی در زمینه‌های مختلف داشته باشم.

کد خبر: ۲۱۹٬۷۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha