۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۲
قطعه سوم محور تویسرکان- کنگاور در آستانه بهره برداری قرار دارد
مدیرکل راه و شهرسازی همدان :

قطعه سوم محور تویسرکان- کنگاور در آستانه بهره برداری قرار دارد

همدان- حسینی، مدیرکل راه و شهرسازی همدان گفت: قطعه سوم پروژه محور چهار خطه تویسرکان _ کنگاور نیمه اول سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

داریوش حسینی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به بازدید از روند اجرایی قطعه سوم پروژه تویسرکان- کنگاور عنوان کرد: احداث چهارخطه مسیر تویسرکان- کنگاور یکی از پروژه‌های مهم استان همدان است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: هدف از اجرای این پروژه، افزایش ظرفیت ترافیک و ایمن‌سازی محور با توجه به تردد بالای وسایل نقلیه، سهولت جابه‎جایی محصولات کشاورزی و صنعتی، ارتباط بزرگراهی تویسرکان و دیگر شهرهای همجوار با غرب کشور، اتصال راه‌های تویسرکان به بزرگراه کربلا و ایجاد مسیر جایگزین همدان- اسدآباد-کنگاور به همدان –تویسرکان- کنگاور است.

حسینی گفت: طول کل محور مورد نظر در استان همدان ۳۲ کیلومتر است که ۱۵ کیلومتر ابتدایی در سال‌های قبل به صورت چهار خطه به بهره برداری رسیده و قطعه سوم به طول ۵ کیلومتر در دست پیمان است.

وی افزود: بهمن ماه سال گذشته قطعه اول و دوم این پروژه به طول ۱۵ کیلومتر با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید و هم اکنون شرکت جهاد نصر همدان پیمانکار این پروژه در قطعه سوم به طول ۵ کیلومتر است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: این طرح از جمله مصوبات سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان همدان در سال ۹۴ بوده است.

وی ادامه داد: در این قطعه عملیات خاکی، ساب بیس و بیس و ۲.۵ کیلومتر آسفالت لایه اول به پایان رسیده و ۲.۵ کیلومتر باقیمانده آسفالت لایه اول و ۵ کیلومتر روکش آسفالت نیز در حال انجام است که پیش بینی می‌شود کل قطعه سوم تا پایان هفته دولت به بهره برداری برسد.

حسینی با یادآوری اینکه قطعه ۴ نیز به طول ۵.۵ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصد توسط پیمانکار در حال انجام است، گفت: تمامی امکانات و منابع تجهیز شده تا بتوانیم راه تویسرکان به کنگاور را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به اتمام برسانیم.

کد خبر: ۲۱٬۹۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha