۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷
کسب و کارهای اینترنتی نیازمند شناخت بازار است
مدیر آژانس دیجیتال مازندران در گفتگو با بازار؛

کسب و کارهای اینترنتی نیازمند شناخت بازار است

ساری- حدادی، فعال در حوزه کسب و کار دیجیتال با اظهار این که دامنه کسب و کار از سنتی به دیجیتال تغییر کرده است، گفت: توفیق در این بازار نیازمند شناخت الزامات آن است.

محمد حدادی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به راه اندازی آژانس دیجیتال در استان با بیان اینکه در این شرکت از جوانان با انگیزه و دانشجو استفاده شده است، افزود: اکنون ۳۰ نفر نیروی متخصص در این واحد تولیدی مشغول فعالیت هستند.

وی به حوزه فعالیت آژانس دیجیتال اشاره و اضافه کرد: ایده و هدف اولیه آن بررسی کسب و کارهای دیجیتال و برنامه ریزی برای تامین بازارهای فروش و عرضه محصولات است.

وی با بیان اینکه جامعه دیجیتال دامنه وسیعی دارد از واحدهای تولیدی و صنعتی خواست تا به حوزه دیجیتال پیدا کنند و افزود: کسب و کار دیجیتال منجر به افزایش نفوذ در بازار و کسب بازارهای جدید می شود و میزان فروش محصولات و عرضه خدمات در آن نسبت به فعالیت سنتی بیشتر است و طبق بررسی ها میزان فروش و تا ۷۰ درصد افزایش می یابد.

این فعال کسب و کار دیجیتال در مازندران ادامه داد: فعالیت های دیجتال و کسب و کار مجازی دستاوردهای زیادی دارد و فعالان کسب و کار باید محتوای فعالیت خود را در فضای مجازی بارگذاری کنند.

حدادی افزود: امروز دامنه کسب و کار از سنتی به دیجیتال تغییر پیدا کرده و باید با الزامات این بازار آشنا شد.

این فعال کسب و کار تصریح کرد: افراد زیادی در زمینه های مختلف کار می کنند و با توجه به تغییر رویکردها باید در حوزه دیجیتال ورود پیدا کرد.

کد خبر: ۲۱۹٬۵۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha