۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳
پیشگیری از ۴۹۰ فقره زمین‌خواری تنها در فروردین امسال
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن اعلام کرد

پیشگیری از ۴۹۰ فقره زمین‌خواری تنها در فروردین امسال

مالکی، سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از رفع فوری ۴۹۰ فقره تعرض به زمین‌های دولتی به مساحت ۲۹۸ هکتار در فروردین‌ماه امسال خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، ارسلان مالکی سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن گفت: متاسفانه در ایام تعطیل برخی زمین‌خواران فکر می‌کنند می‌توانند به اراضی دولتی دست‌درازی کنند، که همین امر اهمیت حفاظت از اراضی در ایام تعطیل را بیشتر می‌کند و در این مدت ۴۹۰ فقره تعرض به زمین‌های دولتی به مساحت ۲۹۸ هکتار در فروردین‌ماه امسال رفع تعرض شد.

وی با بیان اینکه در این ماه ۳۱ حکم قطعی به نفع دولت توسط نیروهای یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن اجرا شده است اظهار کرد: ۱۵ هکتار زمین از این طریق به بیت المال بازگشته است.

مالکی با اشاره به اینکه در روزهای تعطیل نوروز ابلاغیه افزایش حفاظت به یگان‌های سراسر کشور ابلاغ شد، اعلام کرد: حفاظت از اراضی دولتی در این ایام با بکارگیری کلیه نیروها و امکانات و حضور مستمر و شبانه‌روزی فرماندهان یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان‌ها و حمایت و پشتیبانی دادستانی کل کشور و پلیس پیشگیری محقق شده است.

به گزارش سازمان ملی زمین و مسکن، سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن ضمن تقدیر از عملکرد نیروهای یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن که در ادارات کل راه و شهرسازی مستقر هستند، اظهار کرد: سیاست ما در صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال همواره بر اقدامات پیشگیرانه بوده که این امر با تلاش‌های همکاران‌مان در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن میسر شده است.

کد خبر: ۲۱۹٬۳۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha