۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹
مهم‌ترین مأموریت هما در سال ۱۴۰۲ عملیات بزرگ انتقال زائران خانه خداست
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری:

مهم‌ترین مأموریت هما در سال ۱۴۰۲ عملیات بزرگ انتقال زائران خانه خداست

محمدی بخش، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: سال گذشته هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، مأموریت‌های مهمی چون حج تمتع، عملیات اربعین و پروازهای بازی‌های جام‌جهانی را با موفقیت به انجام رساند.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد محمدی‌بخش معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در همایش رؤسای شعب هما و دست‌اندرکاران حج تمتع سال ۱۴۰۲ حضور یافت.

محمدی‌بخش در این همایش گفت: صنعت هوایی کشور وامدار و محصول هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران است و "هما" همواره بازوی قدرتمند نظام و خدمت به مردم بوده و در تمام برهه‌ها، حضوری پررنگ و فعال داشته است.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری هما را تراز خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: بعد از دوسال همه‌گیری کرونا و مشکلات اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه، سال گذشته هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، ماموریت‌های مهمی چون حج تمتع، عملیات اربعین و پروازهای بازی‌های جام‌جهانی را با موفقیت به انجام رساند که این امر، نتیجه نیروی انسانی متعهد و متخصص در هما بوده که نمونه و الگو در صنعت هوایی کشور است.

به گفته محمدی‌بخش مهم‌ترین مأموریت هما در سال ۱۴۰۲ عملیات بزرگ انتقال زائران خانه خدا جهت انجام مناسک حج است.

وی خاطرنشان کرد: امسال نسبت به سال گذشته، آماری بیش از دوبرابر سال گذشته در تعداد زائران خانه خدا را شاهد هستیم‌ ولی علیرغم همه کمبودها و مشکلات، مطمئنیم با تیم قوی حاضر در مجموعه ستادی و عملیاتی هما و تعامل سازنده با سایر ارگان‌ها و سازمان‌های دست‌اندرکار حج، امسال برگ زرین دیگری به تاریخ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، اضافه خواهد شد.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به برنامه دولت جهت نوسازی ناوگان هوایی کشور تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲ برنامه‌ریزی خوب و دقیقی برای بازسازی و نوسازی ناوگان کشور خصوصاً هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است.

گفتنی است امسال هم تمامی زائران حج تمتع از طریق شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) به سرزمین وحی اعزام می‌شوند و برای این منظور ۸۰۰ پرواز تدارک دیده شده است تا حسب دستور مقام عالی وزارت کم‌ترین معطلی و بیشترین خدمت‌رسانی به زائران صورت بگیرد.

کد خبر: ۲۱۹٬۰۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha