۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳
 وزرای پیشنهادی رییس جمهور به زودی معرفی می‌شوند
معاون‌ پارلمانی رئیس جمهور:

وزرای پیشنهادی رییس جمهور به زودی معرفی می‌شوند

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: وزرای پیشنهادی رئیس جمهور برای وزارتخانه های صمت، آموزش و پرورش، جهادکشاورزی به زودی به مجلس معرفی می شوند.

به گزارش بازار، سید محمدحسینی روز چهارشنبه در حاشیه هیات دولت در جمع خبرنگاران در رابطه با معرفی وزرای پیشنهادی سه وزراتخانه به مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت باید سه وزیر پیشنهادی برای وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و آموزش و پرورش و صمت را به مجلس شورای اسلامی معرفی کند، البته درباره وزارت بازرگانی نیز امید است که هفته آتی بررسی‌ لایحه دولت در مجلس انجام گیرد.

وی افزود: پس از آنکه دو فوریت لایحه ایجاد وزارت بازرگانی در جلسات گذشته مجلس به تصویب رسیده، امیدواریم هفته آتی شاهد بررسی جزئیات آن در مجلس باشیم تا گزینه پیشنهادی این وزارتخانه نیز معرفی شود.

حسینی در پاسخ به این سوال که آیا ۴ وزیر پیشنهادی همزمان‌ به مجلس معرفی خواهد شد، بیان کرد: الزامی ندارد که هر ۴ وزیر با هم معرفی شوند اما بهتر است هرچه زودتر این اقدام صورت گیرد تا کابینه تکمیل شود.

وی همچنین درخصوص گمانه‌زنی‌های صورت گرفته مبنی بر جابجایی افراد در دولت و احتمال انتخاب معاون اجرایی رییس‌جمهور به عنوان یکی از وزرای جدید، بیان کرد: خیر؛ این‌ها شایعات و گمانه‌زنی‌های افراد است و هیچ‌چیز هنوز قطعیت ندارد. امید است بعد از بازگشت رییس‌جمهور از سفر سوریه این معرفی صورت بگیرد.

کد خبر: ۲۱۸٬۸۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha