۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
تحقق ۶۵ درصدی واگذاری اراضی در شهرک‌های صنعتی قزوین
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین خبر داد:

تحقق ۶۵ درصدی واگذاری اراضی در شهرک‌های صنعتی قزوین

قزوین - مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۶۵ درصد از برنامه های مربوط به واگذاری اراضی صنعتی به متقاضیان سرمایه گذاری تحقق یافت.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین، حمیدرضا خانپور اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون (در طول دو ماهه گذشته) بیش از ۶۵ درصد از برنامه عملیاتی مربوط به واگذاری اراضی صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به متقاضیان سرمایه گذاری تحقق پیدا کرده است.

وی افزود: در طول دو ماه گذشته با ۷۷ متقاضی سرمایه گذاری قرارداد منعقد شده و بیش از ۵۴ هکتار زمین صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی واگذار شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد سه برابری در تعداد قراردادها و رشد چهار برابری در میزان اراضی واگذار شده داشته است که نشان از رونق تولید و اشتیاق بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در سال جهش تولید دارد که با وجود ویروس کرونا و تحریم‌های ظالمانه این مهم محقق شده است.

خانپور تصریح کرد: شهرک‌های صنعتی خرمدشت، لیا و حکیمیه به ترتیب بیشترین جذب سرمایه گذار و مساحت واگذاری صنعتی را داشته اند.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان در ادامه اظهار کرد: در سال «جهش تولید» توسعه شهرک‌های صنعتی تقاضا محور موجود، ساماندهی زیرساخت‌ها، جذب حداکثری سرمایه گذار داخلی و خارجی و حفظ وضع موجود صنایع کوچک فعال و ساماندهی واحدهای راکد از اولویت‌های کاری مهم شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین است.

کد خبر: ۲۱٬۸۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha