۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲
۸۵ پروژه تحول دیجیتال در صنعت برق تعریف شد
معاون توانیر:

۸۵ پروژه تحول دیجیتال در صنعت برق تعریف شد

ساری - معاون هماهنگی شرکت توزیع توانیر گفت: ۸۵ پروژه بر محور برنامه تحول دیجیتال شبکه برق در صنعت توانیر تهیه و تعریف شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، عبدالعلی رخشانی مهر پیش ازظهر یکشنبه در کنفرانس مجازی تاب آوری در صنعت برق که در سالن ارشاد مازندران برگزار شد، با تاکید برای اینکه هوشمندسازی و مستحکم سازی شبکه ها برابر حوادث به عنوان دو بال بسیار مطمئن برای بازیابی شبکه ها برای بعد از حوادث هستند، گفت: این پروژه ها، اثرپذیری حادثه را در شبکه به شدت کاهش خواهند داد.

وی با اشاره به تهیه پنج محور برنامه دیجیتال در شبکه های برق، سلامت اداری، تاب آوری، مدیریت انرژی، اصلاح یارائه صنعت برق و هوشمندسازی از جمله محورها بیان کرد و گفت: در بحث بهبود حاکمیت مدیریت برق، تغییر ساختار در شرکت توزیع برق در دست اجرا است.

رخشانی مهر یادآور شد: ۲۴ برنامه در قالب ۸۵ طرح و پروژه تعریف شده که ۴۰ پروژه در حوزه شرکت توزیع برق است.

معاون هماهنگی توزیع توانیر، به طرح صفر ۹۹ یا گذر از تابستان بدون خاموشی برق اشاره کرد و مشترکان را بازیگران اصلی اجرای این پروژه دانست و گفت: برای داشتن شبکه برق پایدار و مطمئن باید به تاب آوری و هوشمندسازی در شبکه های برق توجه کنیم.

وی ادامه داد: هوشمندسازی، ایجاد زیرساخت و استحکام شبکه به حوزه بازیابی و دوام شبکه ها کمک می کند و میزان داوم برابر حوادث با مسلح سازی شبکه ها ممکن است.

کد خبر: ۲۱٬۸۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha