۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹
تمدید اعتبار ۱۰ میلیون بیمه شدگان سلامت همگانی
مدیرکل دفتر بیمه گری سازمان بیمه سلامت اعلام کرد

تمدید اعتبار ۱۰ میلیون بیمه شدگان سلامت همگانی

مدیرکل دفتر بیمه گری و درآمد سازمان بیمه سلامت گفت: اعتبار ۱۰ میلیون نفر از بیمه شدگان سلامت همگانی تا فروردین سال آینده تمدید شد و این افراد بصورت رایگان بیمه سلامت هستند.

به گزارش بازار، حنان حاجی محمودی با بیان اینکه سازمان بیمه سلامت اطلاعات بیمه شدگان را که از وزارت کار، رفاه و تامین اجتماعی دریافت کرده است، ارزیابی می‌کند، افزود: بر اساس این اطلاعات ۱۰ میلیون بیمه شده که جزو سه دهک اول جامعه بودند به صورت رایگان تا فروردین ۱۴۰۳ بیمه شده اند.

مدیرکل دفتر بیمه گری و درآمد سازمان بیمه سلامت افزود: همچنین ۲۰ میلیون بیمه شده روستاییان و مددجویان کمیته امداد و بهزیستی نیاز به مراجعه حضوری ندارند و تا فروردین سال آینده به صورت خودکار بیمه شده اند و می‌توانند خدمات خود را دریافت کنند.

حاجی محمودی تاکید کرد: فقط بیمه شدگان دهک‌های ۴ به بالا که جمعیتی ۶ میلیونی هستند و فاقد اعتبار شدند باید در پرداخت حق بیمه مشارکت کنند و با مراجعه به دفاتر پیشخوان و متناسب با دهک درآمدی خود از ۱۰ درصد تا ۱۰۰ درصد در پرداخت حق بیمه اقدام کنند.

مدیرکل دفتر بیمه گری و درآمد سازمان بیمه سلامت خاطر نشان کرد: هم اکنون یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از مددجویان کمیته امداد و ۸۰۰ هزار مدد جوی بهزیستی و بنیاد شهید، بیمه شدگان همگانی سازمان بیمه سلامت هستند و در مجموع ۸۰ درصد بیمه شدگان این سازمان به صورت رایگان بیمه و تمدید اعتبار شده اند.

کد خبر: ۲۱۸٬۶۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha