۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰
کامیونت چی بخرم؟

کامیونت چی بخرم؟

افرادی که قصد خرید کامیونت را دارند این سوال کامیونت چی بخرم؟ زیاد برایشان پیش می آید.

به گزارش بازار، افرادی که قصد خرید کامیونت را دارند این سوال کامیونت چی بخرم؟ زیاد برایشان پیش می آید. اگر شما نیز از آن دسته از افراد هستید که به دنبال خرید کامیونت هستید و می خواهید در مورد پر فروش ترین و ارزان ترین کامیونت ها اطلاعاتی کسب کنید با مطالعه این مقاله می توانید بهترین مدل کامیونت را انتخاب و خریداری کنید. در وب سایت بیرام کبیر به نشانی www.beyram-kabir.ir که مقالات زیادی در مورد کامیونت ها و خودرو ها ارائه شده است می توانید با مراجعه به این وب سایت اطلاعاتی در مورد کامیونت ها و شرایط فروش آن ها کسب کنید. همچنین اگر سوالی برایتان پیش آمد میتوانید از کارشناسان ما بپرسید، کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهند بود.

کامیونت چیست

کامیونت که از آن تحت عنوان مینی بار یا مینی خاور نیز یاد می کنند، در زبان انگلیسی با نام مینی تراک یا لایت تراک شناخته می شود. کامیونت ها که یکی از محبوب ترین خودروهای سنگین به شمار می آیند، سه متر طول داشته و می توان آن ها را حد واسط کامیون و وانت در نظر گرفت. نام این خودروها به خوبی گویای این ماجرا است!

لازم به ذکر است که کامیونت ها در مدل های متعدد و متنوعی در بازار موجود بوده و قابلیت حمل ۳ تا ۸ تن بار را دارا می باشند. اتاق این خودروهای سنگین که به صورت ۴ یا ۶ لاستیکی دو محوری طراحی شده اند، کمی کوچک است. توزیع نیروی پیشرانه این خودروها نیز عمدتا به صورت چهار چرخ محرک انجام می شود.

شاید این سوال ذهنتان را به خود درگیر کرده باشد که تفاوت کامیون و کامیونت چیست؟! اصلا تفاوتی دارند؟! بله که متفاوتند. ابعاد کامیون ها در مقایسه با کامیونت ها بزرگتر بوده و از همین رو قادر به جا به جایی بار بیشتری هستند. تعداد چرخ این خودروها بیشتر بوده و از نظر ظاهری نیز به سادگی قابل تشخیص اند.

شرکت های صاحب نام و معتبر بسیاری وجود دارند که در زمینه تولید کامیونت فعالیت می کنند. از جمله محبوب ترین این شرکت ها می توان به بادسان، ایسوزو، هیوندا، الوند، آمیکو، جک، بنز و کاویان اشاره نمود.

فروش اقساطی کامیونت جک بدون پیش پرداخت ۱۴۰۱

امروزه به دلیل شرایط اقتصادی فروش اقساطی کامیونت جک بدون پیش پرداخت ۱۴۰۱ روی بورس می باشد. افرادی که قصد خرید اقساطی کامیونت بدون پیش پرداخت را دارند مرکزی را ترجیح می دهند تا بتوانند با خیال راحت کامیون مورد نظر خود را خریداری کنند و هنگام پرداخت اقساطی دچار مشکل نشوند. فروش اقساطی کامیونت از مسائل بسیار مهم می باشد که باید هنگام خرید کامیونت به آن توجه ویژه داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فروش اقساطی کامیونت جک مقاله فروش اقساطی کامیونت بدون پیش پرداخت ۱۴۰۱ وب سایت بیرام کبیر را پیشنهاد می کنیم از دست ندهید.

ما در سایت خبری بیرام کبیر اطلاعات لازم را در مورد خرید کامیون در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم و شما میتوانید برای خرید از کارشناسان ما مشاوره دریافت کنید و پاسخ سوالات خود را بیابید.

کامیونت چی بخرم

قبل از آن که تصمیم بگیرید کامیونت چی بخرم بهتر است تفاوت کامیون و کامیونت را بدانید تا هنگام تصمیم گیری برای خرید دچار سردرگمی نشوید. تفاوت کامیونت با کامیون در این است که کامیون ها از نظر ابعادی از کامیونت ها بزرگتر هستند و بار بیشتری را می توانند حمل کنند. کامیون ها اجازه ورود به شهر در روز را ندارند اما کامیونت ها به راحتی می توانند در روز وارد شهر شوند.

برای آن که بتوانید بهتر برای خرید کامیون و کامیونت تصمیم گیری کنید در ادامه شما را با شرایط ویژه فروش انواع کامیون آشنا کرده ایم.

انواع تولید کننده کامیونت در ایران

در ایران تولید و فروش انواع کامیونت رو به توسعه است و تولیدکننده های زیادی در این حوزه فعالیت میکنند. انواع تولید کننده کامیونت در ایران را میتوان در موارد زیر خلاصه نمود.

  • کامیونت جک
  • کامیونت الوند
  • کامیونت ایسوزو
  • کامیونت بنز
  • کامیونت هیوندای
  • کامیونت بادسان
  • کامیونت کاویان
  • کامیونت فاو
  • کامیونت فوسو
  • کامیونت دند

کامیونت چی بخرم؟

شرایط فروش اقساطی کامیونت جک

شرایط فروش اقساطی کامیونت جک دارای ۷۰% تسهیلات بانکی می باشد همچنین از کمترین پیش پرداخت برخوردار می باشد. برای استفاده از این تسهیلات به معرفی ضامن معتبر نیازمند هستید. در رابطه با فروش اقساط کامیون جک باید بگوییم که دفترچه قسطی که بابت این اقساط تعلق می گیرد دفترچه بانک ملت می باشد. همچنین خودروی جک به صورت فوری از کارخانه تحویل داده می شود.

مدارک مورد نیاز جهت خرید اقساطی کامیونت

تمام مدارکی که در زیر به آن ها اشاره کردیم شامل متقاضی و ضامن می شوند.

  • کپی تمام صفحات شناسنامه و کپی کارت ملی
  • کپی سند یا اجاره نامه منزل
  • به همراه داشتن پرینت حساب
  • داشتن اصل فیش برق و یا آب محل سکونت
  • گواهی صحت امضا
  • اگر ضامن کاسب باشد داشتن کپی اجاره نامه و یا سند محل کسب و کپی جواز کسب
  • اگر ضامن کارمند باشد داشتن گواهی اشتغال به کار و فیش حقوقی

دقت داشته باشید که خرید خود را از نمایندگی های معتبر انجام دهید تا از کیفیت خرید کامیونت خود اطمینان داشته باشید و با مناسب ترین قیمت و بهترین شرایط کامیونت خود را خریداری کنید.

بهترین سایت فروش اقساطی کامیونت بدون پیش پرداخت

اگر بخواهیم به معرفی بهترین سایت فروش اقساطی کامیونت بدون پیش پرداخت بپردازیم بی شک وب سایت بیرام کبیر را معرفی می کنیم. شما میتوانید در وب سایت بیرام کبیر اطلاعات زیادی می توانید در مورد انواع کامیونت ها کسب کنید و نظرات کاربران را در این مورد مطالعه کنید. همچنین در این وب سایت در مورد فروش اقساطی کامیون فوتن، فروش اقساطی کامیون بنز و فروش اقساطی کامیون اسکانیا به طور جامع و کامل توضیح داده ایم.

یکی از مشکلاتی که ممکن است رانندگان با آن رو به رو شوند گاز نخوردن ماشین است. این مشکل زمانی که فرد می خواهد خود را سریعا به مقصد برساند اما با فشار دادن هر چه بیشتر پدال ماشین سرعت نمیگیرد می تواند آزار دهنده باشد. در وب سایت بیرام کبیر با مراجعه به مقاله علت گاز نخوردن ماشین در حرکت اولیه می توانید علت آن را بررسی کنید و خودروی خود را هر چه سریع تر تعمیر کنید.

کامیونت چی بخرم؟

بهترین کامیونت چینی در ایران

برند های متفاوتی این روز ها کامیونت ها را تولید می کنند و از ورود اولین کامیونت به ایران چندین سال می گذرد. کامیونت ها کاربرد های زیادی دارند به عنوان مثال از کامیونت ها می توان برای حمل و نقل وسایل خانگی مانند یخچال، میز و غیره استفاده کرد. همچنین برای حمل وسایل ساختمانی نیز از کامیونت ها استفاده می شود.

اگر بخواهیم بهترین کامیونت چینی در ایران را به شما معرفی کنیم باید بگوییم که کامیونت فاو یکی از بهترین کامیونت های ایران می باشد. این کامیون متعلق به چین است و شرکت فاو در زمینه تولید ماشین های سنگین و نیمه سنگین از رقیب های مهم و اصلی ایسوزو می باشد. کامیونت ۶ تن فاو از پرفروش ترین و محبوب ترین کامیونت های این شرکت چینی در ایران می باشد. زیرا قدرت موتور این کامیونت ۱۴۰ اسب بخار می باشد.

اگر در خودرو خود مانتیور دارید و به دنبال تنظیمات آن هستید مقاله کاربردی رمز تنظیمات کارخانه مانیتور اندروید خودرو اطلاعات جامعی در این حوزه در اختیار شما قرار میدهد.

پرفروش ترین کامیونت های بازار ایران

در این بخش قصد داریم کامیونت های پر فروش در بازار ایران را برای شما معرفی کنیم. کامیونت ایسوزو از پر فروش ترین کامیونت ها در بازار ایران می باشد.

ایسوزو یک شرکت ژاپنی است که توانسته است با طراحی و تولید کامیونت های سنگین و سبک و فروش آن ها در بازار به محبوبیت خاصی برسد.

در سال ۱۹۶۱ توسط این شرکت خودروی ایسوزو به جهان معرفی شد. دلیل اینکه کامیونت های ایسوزو جزء پرفروش ترین کامیونت های بازار ایران هستند این است که محصولات این شرکت از کیفیت بالایی برخوردارند. علاوه بر کیفیت بالا محصولاتی که ارائه می دهند قیمت مناسبی دارند و از نظر ظاهری نیز محبوب هستند. انواع مدل های ایسوزو شامل ۵ تن، ۶ تن و ۸ تن می باشند که پر فروش ترین آن ها مدل ۶ تن است.

کامیونت الوند یکی دیگر از پر فروش ترین کامیونت ها در بازار ایران می باشند. کامیونت الوند توسط شرکت سایپا دیزل با سابقه ۵۴ ساله ساخته شده است. کامیونت های الوند ۶ تن پر فروش ترین این نوع کامیونت ها می باشند. امکاناتی مانند جی پی اس و دیگر امکانات دلیل محبوبیت این کامیونت ها شده است.

کامیونت های الوند ۸ تن نیز در بازار ایران زیاد به فروش می رسند. از این کامیونت ها بیشتر برای مسافت های زیاد و طولانی استفاده می شود.

پیشنهاد مطالعه: علت روشن شدن چراغ ترمز دستی

خرید کامیونت های شهری و بین شهری و انواع بار آن ها

با توجه به این که کامیونت ها این قابلیت را دارند که بار هایی از ۳ تن تا ۸ تن را حمل نمایند بنابراین معمولا شما این امکان را دارید که انواع بار های مختلف را با کامیونت ها حمل نمایید، به طور مثال حمل اسباب منزل، کامیونت حمل خودرو، کامیونت اتاق باری، کامیونت تانکری، کامیونت چادری و....

اما در مورد مدل های مختلف کامیونت باید بگوییم که آن ها به دو دسته تقسیم می شوند، کامیونت هایی که در داخل شهر استفاده می شوند و کامیونت هایی که بیشترین کاربرد آن ها برای بیرون شهر است.

ارزان ترین کامیونت های ایران چه نام دارند؟

لیست زیر جز ارزان ترین کامیونت ها هستند.

  • کامیونت آمیکو

کامیونت آمیکو

در سال ۱۳۶۸ شرکتی صنعتی به نام آذر فعالیت خود را آغاز کرد و با توجه به پیشرفت هایی بسیاری که داشت موفق شد چندین گروه را به عنوان زیرمجموعه خود تاسیس کند که در این میان آمیکو یکی از آن ها می باشد. آمیکو گروهی می باشد که در زمینه خودروهای دیزلی فعالیت دارد. در حال حاضر نیز مدل های مختلفی از کامیونت ها توسط این شرکت تولید شده است که در میان آن ها کامیونت ۶تن آمیکو بهترین محصول آن می باشد.

اگر بخواهیم به مشخصات فنی این کامیونت اشاره کنیم باید به موتور ۱۱۰ اسب بخار، موتور ۴ سیلندر، ۲ چرخ جلو و ۴ چرخ عقب و یک لاستیک زاپاس اشاره کرد. اگر به دنبال خرید یک کامیونت ارزان می باشید این برند می تواند برای شما گزینه مناسبی باشد و در حدی است که بتواند نیاز های شما را برآورده کند.

کامیونت دند

یکی از کامیپونت های پرفروش در سراسر جهان مربوط به مدل های ایسوزو می باشد، پس از فروش بالای این کامیونت طراحات داخلی تصمیم گرفتند که یک مدل شبیه سازی از این مدل تولید نمایند. زمانی که در ابتدا برند دند برای خودرو های سنگین و نیمه سنگین به بازار معرفی شده بود تنها مدلی که از آن در بازار عرضه شد ۵.۲ تنی بود؛ اما زمانی که سران این شرکت متوجه شدند محصول آن ها فروش بسیار زیادی داشته است تصمیم گرفتند تا کامیونت های ۶ و ۸ تنی را نیز روانه بازار کنند.

نام دند از کوهی در تبریز گرفته شده است که به صورت کامل بومی بودن این برند مشخص شود؛ اما در مورد مشخصات این کامیونت، دارای وزن دو تنی می باشد که کمی برای آن زیاد است و این موضوع سبب شده است که تنها بتواند بار های ۳.۵ تن را حمل نماید. بنابراین و با توجه به میزان حجم باری که می توانند حمل کنند، کاربرد آن ها در حمل زباله، یخچال، مسقف فلزی، مسقف چادری، جرثقیل و … می باشد و نمی توانید برای حمل باری های سنگین بر روی آن حساب کنید.

با توجه به این توضیحا طبیعی است که این مدل دسته ارزان ترین کامیونت ها قرار بگیرد.

پیشنهاد مطالعه: کار منبع وسط اگزوز

کامیونت پریسکا

در سال های اخیر شاهد این بودیم که ایران خودرو دیزل برای تولید خاور پریسکا اقدامات لازم را انجام داده است و البته دارای فروش بسیار زیادی هم از این مدل بود. پریسکا ۶ تن دارای قدرت موتور ۱۴۰ اسب بخار است و در مورد پرسکا ۸تن این عدد به ۱۵۴ می رسد؛ که در میان کامیونت های ایرانی به گزینه ارزان و پرقدرتی تبدیل شده است.

تا اینجا به معرفی سه مدل از ارزان ترین کامیونت های ایران پرداختیم، البته در نظر داشته باشید که قیمت در بازار خودرو ثباتی ندارد و هر لحظه ممکن است بالا و پایین شود، بنابراین نمی توان گفت برای مدت زمان طولانی این سه مدل جزو ارزان ترین ها قرار دارد و حتی ممکن است قیمت یکی از آن ها به ناگهان افزایش زیادی داشته باشد.

نظرات در مورد کامیونت جک

ممکن است بخواهید قبل از اینکه اقدام به خرید کامیونت کنید نظرات کسانی که قبلا خریداری کرده اند را مطالعه کنید تا بتوانید بهترین کامیونت را برای خود انتخاب و خریداری کنید. با مراجعه به وب سایت بیرام کبیر به نشانی www.beyram-kabir.ir  علاوه بر این که می توانید در مورد انواع کامیونت ها و قیمت های آن ها اطلاعاتی کسب کنید می توانید نظرات کاربرانی که تجربه خرید کامیونت داشته اند را مطالعه کنید و سوالات خود را از آن ها بپرسید.

پیشنهاد مطالعه: شاسی کشی با دستگاه اتوماتیک شرق تهران

تفاوت کامیون با کامیونت در چیست؟

تفاوت این دو مدل در این است که کامیون ها دارای ابعاد بزرگتری از کامیونت ها هستند و این توانایی را دارند که بار بیشتری را حمل نمایند. در مورد قوانین بین راهی معمولا برای کامیون ها سخت گیری های بیشتری انجام می شود. به این صورت که شما با کامیونت به راحتی این امکان را دارید که به داخل شهر وارد شوید اما در مورد کامیون ها به این شکل نیست و اجازه ندارند که در طول روز وارد شهر شوند.

و در آخر اگر نمی توانید از نظر ظاهری آن ها را تشخیص دهید باید توجه داشته باشید که معمولا به ماشین های بزرگی که تعداد چرخ بالایی دارند کامیون گفته می شوند و مدل های بسیار کوچکتر کامیونت نام دارند.

کد خبر: ۲۱۸٬۵۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • تقی زاده اصفهان IR ۰۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
      0 0
      سلام کامیون دایون 10تن هم انجام میدهد تشکر