۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶
جمع آوری کارت‌های سوخت جایگاه داران غیرکارشناسی است
رئیس انجمن صنفی جایگاه داران سوخت مازندران:

جمع آوری کارت‌های سوخت جایگاه داران غیرکارشناسی است

ساری- باغی پور، رئیس انجمن صنفی جایگاه داران سوخت مازندران جمع آوری کارت های سوخت جایگاه داران را غیرکارشناسی بیان کرد و آن را سبب بروز مشکل برای مردم دانست.

احسان باقی پور در گفتگو با خبرنگار بازار در پاسخ به جمع‌آوری کارت های سوخت و اینکه افراد فاقد کارت سوخت چگونه باید خدمات دریافت کنند، افزود: ۹۸ درصد جایگاه های سوخت خصوصی هستند و جمع آوری کارت ها سبب بروز مشکلاتی برای مردم شده است.

وی با بیان اینکه جمع آوری کارتهای سوخت در جایگاه بدون پشتوانه کارشناسی اجرا شده است، افزود جایگاه داران راضی به این نیستند که مردم برای دریافت سوخت به زحمت بیفتند.

وی افزود: برای اینکه مردم برای دریافت خدمات و سوخت کشور مشکل نشوند به هر جایگاه و سکوی دو کارت سوخت آزاد داده شده و مردم می توانند از آن استفاده کنند اما این کارت ها نیز دارای محدودیت هایی هستند و از این رو ضروری است تا افرادی که فاقد کارت هستند نسبت به دریافت آن اقدام کنند.

باقی پور درباره ارائه و عرضه سوخت به کشاورزان و فعالان بخش کشاورزی نیز گفت: کشاورزان برای تامین سوخت نیاز به بنزین دارند اما دستورالعمل‌ها بر این تاکید دارد که در ظرف بنزین ارائه نشود با این حال برای رفع نیازهای آن ها در ظرف‌های تا ۱۰ لیتر سوخت عرضه می‌شود.

کد خبر: ۲۱۸٬۴۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha