۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۴
بهره گیری از ظرفیت های اقلیمی و مزیت های استانی مهمترین نیاز برای توسعه در کشور می باشد
سرمایه گذار بخش خصوصی:

بهره گیری از ظرفیت های اقلیمی و مزیت های استانی مهمترین نیاز برای توسعه در کشور می باشد

سنندج - مدیرعامل بنیاد نیکوکاری تاک همدلان گفت: بهره گیری از ظرفیت و مزیت های اقلیمی هر استان، پیش شرط توسعه همه جانبه آن استان است.

محمد اسماعیلی در حاشیه جلسه هماهنگی با تشکل ها و مدیران دولتی استان کردستان که با هدف معرفی بسترهای سرمایه گذاری در زمینه های فرش، توت فرنگی، صنایع دستی، فناوری و گردشگری برگزار شد، به خبرنگار بازار گفت: مهمترین هدف و ماموریت بنیاد تاک همدلان بر پایه توانمند سازی با رویکرد مهارت آموزی و اشتغالزایی و کارآفرینی با روش ها و مدل هایی نوین قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: انتظار می رود با تبادل نظر و شناخت عینی تر از ظرفیت ها و مزیت های استان و همچنین شناخت ملموس تری از چالش ها و نیازهای کردستان، بتوان زمینه سرمایه گذاری در این استان را فراهم کرد.

مدیرعامل بنیاد نیکوکاری تاک همدلان افزود: امیدواریم با انجام یک حرکت بنیادی بر پایه توانمندسازی، اشتغالزایی و کارآفرینی و به عنوان مکمل بخش خصوصی و دولتی، بتوانیم گام های کوچکی در بحث توسعه و اشتغال استان کردستان برداریم.

اسماعیلی با تاکید بر ۳ ماموریت اساسی اشتغال آفرینی، کارآفرینی و توانمندسازی، ادامه داد: به جای رویکرد کمک بلاعوض به افراد نیازمند موضوع اشتغال در نظر گرفته شده و کارآفرینی و اشتغال آفرینی به معنای علمی آن در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: توانمندسازی و مهارت آموزی نیاز اساسی کشور است و انتظار می رود با ایجاد کسب و کارهای مناسب شاهد اشتغال زایی و توسعه استان باشیم.

در جریان برگزاری این نشست که شماری از مدیران ادرات و نمایندگان بخش خصوصی نیز حضور داشتند راهکارهای همکاری با این موسسه مورد بررسی قرار گرفته و رئیس سازمان صمت کردستان نیز گزارشی از ظرفیت های این استان برای جذب سرمایه گذاری های بخش خصوصی را ارائه کرد.

کد خبر: ۲۱۸٬۳۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha