۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸
کمیته احیاء واحدهای تولیدی در اتاق بازرگانی زنجان تشکیل شد
رئیس اتاق بازرگانی زنجان:

کمیته احیاء واحدهای تولیدی در اتاق بازرگانی زنجان تشکیل شد

زنجان- رئیس اتاق بازرگانی زنجان، با بیان اینکه نگاه ویژه‌ای به تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید داریم، گفت: کمیته احیاء برای کمک به واحدهای تولیدی در اتاق بازرگانی استان تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، علی یگانه‌فرد صبح یکشنبه در جلسه مشترک مسئولان اتاق بازرگانی و بانک صادرات زنجان در محل این اتاق، با بیان اینکه کرونا واحدهای تولیدی و صنعتی استان را دچار مشکل کرده است، گفت: اعطای تسهیلات به اعضای اتاق بازرگانی و فعالان اقتصادی استان باید مد نظر شبکه بانکی باشد. 

وی اظهار کرد: واحدهای تولیدی در این شرایط سخت تحریم و شیوع ویروس کرونا، پای کار بوده و در راستای کاهش دغدغه‌های جامعه حرکت می کنند.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان، بر لزوم حمایت دولت از بخش خصوصی تاکید کرد و گفت: محور اصلی برنامه‌های اتاق بازرگانی زنجان در سال جاری در راستای کاهش مشکلات واحدهای تولیدی و توسعه بخش خصوصی است. 

یگانه فرد تاکید کرد: عملیاتی کردن هرچه بیشتر جهش تولید در سالجاری جزو برنامه های مهم اتاق بازرگانی استان است.

وی با بیان اینکه نگاه ویژه‌ای به تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید داریم، افزود: کمیته احیا برای کمک به واحدهای تولیدی در اتاق بازرگانی زنجان تشکیل شده است.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان تصریح کرد: در سال جهش تولید باید با برنامه عملیاتی شده وارد کار شد و در این راستا از اول سال جلسات جهش تولید در اتاق بازرگانی مستمر تشکیل می شود.

یگانه فرد افزود: از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون بیش از ۶۰ واحد صنعتی و تولیدی در استان برای تامین اقلام بهداشتی پای کار بودند.

کد خبر: ۲۱٬۸۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha