۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۳
۱۴۰ طرح سرمایه گذاری زنجان آماده راه اندازی است
رئیس سازمان صمت زنجان:

۱۴۰ طرح سرمایه گذاری زنجان آماده راه اندازی است

زنجان- رئیس سازمان صمت زنجان گفت: هم اکنون ۱۴۰ طرح سرمایه گذاری مهم با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در استان آماده تکمیل و راه اندازی است.

به گزارش بازار و به نقل از سازمان صنعت،معدن و تجارت زنجان، مجید گلشنی فرد گفت: هم اکنون ۱۴۰ طرح سرمایه گذاری مهم با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در استان زنجان آماده تکمیل و راه اندازی است.

وی اظهار داشت: سرمایه گذاری پیش بینی شده برای این طرح ها بالغ بر ۱۹۲ هزار میلیارد ریال است و پیش بینی می شود با راه اندازی این طرح ها زمینه اشتغال ۸ هزار و ۹۳۵ نفر در واحدهای صنعتی استان فراهم می شود.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت زنجان با اشاره به اینکه ۵۶ درصد از طرح های نیمه تمام قابل بهره برداری در سال جاری در شهرستان زنجان است، ادامه داد: ۷۹ طرح با سرمایه گذاری بالغ بر ۷۷ هزار میلیارد ریال و اشتغالزایی چهار هزار و ۵۷۳ نفر در شهرستان زنجان مستقر هستند.

گلشنی فرد یادآور شد: از این تعداد ۲۵ طرح در شهرستان ابهر، ۱۶ طرح در شهرستان خدابنده و مابقی در سایر شهرستان ها مستقر هستند.

وی ضمن اظهار امیدواری در خصوص راه اندازی بخش عمده ای از این طرح ها در سال جاری عنوان کرد: از جمله گروه های فعالیت این طرح ها در شهرستان زنجان شامل ابزار پزشکی، استخراج معادن، استخراج کانه های فلزی، بازیافت، پوشاک، چوب، فلزات اساسی، کاغذ، ساخت ماشین آلات، منسوجات و ... است.

کد خبر: ۲۱۸٬۲۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha