۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵
رکود در بازار رمزارزها در کوتاه مدت| آیا بیت کوین وارد فاز صعودی خواهد شد؟
تحلیل بازار رمز ارزها؛

رکود در بازار رمزارزها در کوتاه مدت| آیا بیت کوین وارد فاز صعودی خواهد شد؟

بازار رمزارزها طی روزهای اخیر شاهد رکود سنگینی بوده و ریزش یا جهش قیمت در حال حاضر برای این بازار متصور نیست.

به گزارش بازار؛ بازار رمزارزها طی روزهای اخیر شاهد رکود سنگینی بوده و ریزش یا جهش قیمت در حال حاضر برای این بازار متصور نیست.

بیت کوین و اتریوم به عنوان دو رمزارز اصلی بازار، طی شبانه روز گذشته تنها ۰.۵ درصد رشد داشته اند که این موضوع اثبات کننده میزان سنگینی رکود شکل گرفته در بازار است.

با اینحال نباید فراموش کرد که تعداد خریداران سازمانی و نهنگ ها در بازار رمزارزها اگرچه با سرعتی کم، اما به هر حال رو به افزایش است. به عنوان مثال، تعداد آدرس های کیف پول های اتریومی با موجودی بالای هزار توکن به بالای ۳۸۰ کیف پول رسیده که نشانگر افزایش ۵.۷ درصدی طی یک سال گذشته است.

علیرغم این شرایط، افزایش تنش در اوکراین و ریزش مجدد شاخص های اقتصادی چین می تواند تا حد زیادی روی بازارهای ریسک پذیر به ویژه رمزارزها تاثیر منفی به جای بگذارد.

تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین

رکود در بازار رمزارزها در کوتاه مدت| آیا بیت کوین وارد فاز صعودی خواهد شد؟

در حال حاضر، مقاومت فوری بیت کوین روی ۳۰ هزار دلار قرار داد که به عنوان مانعی روانی برای بزرگترین رمزارز بازار نیز شناخته می شود.

همچنین در بازه زمانی چهار ساعته، مهمترین مقاومت پیش روی یت کوین روی ۲۹۶۰۰ دلار قرار دارد. علیرغم ضعف فعلی قیمت، هر دو اندیکاتور RSI و MACD در محدوده خرید قرار دارند که می تواند مقدمه ای برای ورود بازار به فاز صعودی برای کوتاه مدت شود.

از سوی دیگر، EMA-۵۰ روزه روی ۲۹۱۰۰ دلار قرار دارد که می تواند به معنای آماده شدن بیت کوین برای آغاز روندی صعودی باشد. علیرغم تمامی این توضیحات باید توجه داشت که علاوه بر مقاومت روانی ۳۰ هزار دلاری، بیت کوین باید بتواند از دو مقائمت پیش روی دیگر یعنی ۳۰۴۰۰ دلار و ۳۰۸۰۰ دلار نیز عبور نماید. همچنین اگر قیمت به زیر محدوده ۲۹۱۰۰ دلار اصلاح شود، حمایت های بعدی روی ارقام ۲۸۸۰۰ دلار و ۲۸۲۰۰ دلار قرار خواهند داشت.

کد خبر: ۲۱۸٬۲۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha