۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷
مانعی برای تشریفات گمرکی در آبادان وجود ندارد
مدیرکل گمرک آبادان در گفتگو با بازار:

مانعی برای تشریفات گمرکی در آبادان وجود ندارد

آبادان- پورحشمت، مدیرکل گمرک آبادان گفت: مانعی برای تشریفات گمرکی در آبادان وجود ندارد ولی فرآیند باید به گونه‌ای باشد که همه دستگاه‌ها به یکدیگر در راستای منویات مقام معظم رهبری و شعار سال کمک کنند.

وحید پور حشمت در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: روز پنجشنبه هشتم اردیبهشت ماه وزیر اقتصاد و رئیس گمرکات کشور از وضعیت کالاهای در انبارهای گمرک آبادان بازدید کردند.

وی افزود: در این بازدید بر آمادگی کامل خدمات‌رسانی گمرک تاکید و اعلام کردم که کارکنان گمرک آبادان و گمرکات تابعه بی وقفه در حال خدمات‌رسانی هستند.

مدیرکل گمرک آبادان تاکید کرد: وزیر اقتصاد بررسی و مشاهده کردند هیچ مانعی برای تشریفات گمرکی در آبادان وجود ندارد ولی فرآیند باید به گونه‌ای باشد که همه دستگاه‌ها به یکدیگر در راستای منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال کمک کنند.

پور حشمت خاطرنشان کرد: خدمات‌رسانی گمرک آبادان در زمینه صادرات برای بنادر شهرهای آبادان، چوئبده و اروندکنار بدون وقفه در حال انجام است.

وی با بیان اینکه گمرک آبادان و گمرکات تابعه آمادگی انجام تشریفات گمرکی را در کمتر از ۲۴ ساعت دارند، خاطرنشان کرد: در گمرک آبادان و گمرکات تابعه هیچگونه محدودیتی به منظور انجام فعالیت تجاری وجود ندارد و ارائه خدمات و تشریفات گمرکی به صورت شبانه‌روزی در این گمرکات امکان پذیر است.

مدیرکل گمرک آبادان در پایان از تجار و بازرگانان به منظور فعالیت هر چه بیشتر در زمینه صادرات و واردات در گمرک آبادان برای توسعه رونق این شهر دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، گمرکات شهرستان آبادان یکی از موضوعاتی است که همواره مورد توجه فعالان اقتصادی بوده و کاهش تشریفات گمرک در گروی همکاری دیگر ادارات مرتبط با این موضوع است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی در بازدید از گمرک آبادان توضیح داده بود که طبق مصوبه هیات مقررات زدایی مجوز ترخیص کالا باید هفت روزه صادر شود و پس از اعلام نتیجه و صدور مجوز، گمرک باید کمتر از ۴۸ ساعت کالا را ترخیص کند.

کد خبر: ۲۱۸٬۱۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha