۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۳
اعمال مالیات بر خانه‌های بدون مستاجر در تهران
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران خبر داد

اعمال مالیات بر خانه‌های بدون مستاجر در تهران

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از عزم شورای مسکن استان تهران برای شناسایی واحدهای خالی خبر داد و گفت: به صرف و صلاح موجران است که خانه هایشان را اجاره بدهند.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، خلیل محبت خواه مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از عزم شورای مسکن استان تهران برای شناسایی واحدهای خالی خبر داد و گفت: به صرف و صلاح موجران است که خانه هایشان را اجاره بدهند.

محبت خواه خطاب به صاحبان خانه‌های خالی در شهر استان تهران گفت: دولت مصمم است برای ساماندهی بازار اجاره خانه‌های خالی را شناسایی کند و در این راه از آمار شهرداریها، سامانه جامع املاک و اسکان، دستگاه‌های خدمات رسان و. استفاده می‌کند و پس از شناسایی، قانون مالیات بر خانه‌های خالی و مالیات بر خانه‌های لوکس اعمال خواهد شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از مهلت ۱۰ روزه استانداری تهران برای شهرداری‌های استان به منظور ارائه آمار خانه‌های خالی در ۴۸ شهر استان خبر داد.

محبت خواه تصریح کرد: دولت در بودجه سال کنونی خود اخذ مالیات از خانه‌های خالی را پیش بینی کرده است و موجران به نفعشان است که خانه‌های خود را هرچه سریعتر اجاره بدهند.

کد خبر: ۲۱۸٬۰۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha