۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲
 ۱۴ واحد صنعتی راکد در استان بوشهر احیاشدند/ اشتغال ۲۳۹ نفر
در سال رونق تولید؛

۱۴ واحد صنعتی راکد در استان بوشهر احیاشدند/ اشتغال ۲۳۹ نفر

بوشهر- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر از احیای ۱۴ واحد صنعتی راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بوشهر با سرمایه‌گذاری ۸۷ میلیارد ریال خبر داد.

مهدی صفوی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: مشکلات بازار و فروش، کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش و مشکلات مدیریتی از جمله مهم‌ترین دلایل تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی است.

وی تصریح کرد: با انجام پروژه‌های عارضه‌یابی، مشاوره، برنامه‌ریزی دقیق و اعطاء تسهیلات مؤثر به برخی از این واحدهای صنعتی، این تعداد بنگاه به چرخه تولید بازگشتند.

صفوی افزود: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر سال رونق تولید و بر اساس اهداف و برنامه‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، احیاء مجدد واحدهای راکد و غیرفعال که قبلاً به بهره‌برداری رسیده و به دلایلی تعطیل‌شده‌اند، در دستور کار این شرکت قرارگرفته است.

اشتغال‌زایی برای ۲۳۹ نفر به‌طور مستقیم

وی بیان کرد: این واحدها با سرمایه‌گذاری ۸۷ میلیارد ریال مجدداً وارد چرخه تولید شدند که با آغاز به کار این کارخانه‌ها برای ۲۳۹ نفر به‌طور مستقیم اشتغال‌زایی ایجادشده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر با اشاره به اینکه این واحدهای صنعتی در زمینه‌های بسته‌بندی مواد غذایی، کانی غیرفلزی، فلزی، شیمیایی و سردخانه فعالیت می‌کنند خاطرنشان کرد: در همین راستا در سال گذشته ۱۹ واحد صنعتی راکد استان مجدداً به چرخه تولید بازگشت و برای ۲۱۴ نفر از جوانان استان شغل ایجاد شد.

کد خبر: ۲۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha