۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۷
 فعالیت اصناف فاقد کد بهداشتی تخلف است
نایب رئیس اتاق اصناف استان تهران:

فعالیت اصناف فاقد کد بهداشتی تخلف است

ابراهیمی‌نیا، نایب رئیس اتاق اصناف استان تهران اظهار داشت: تمام واحدهای صنفی موظف هستند پوستر (کد بهداشتی) رعایت موارد بهداشتی را در معرض دید عموم نصب کنند.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، خسرو ابراهیمی‌نیا با اشاره به این که مردم بهترین بازرس‌های بهداشتی هستند، گفت: امروز مردم از خرید و حضور در فروشگاه‌هایی که موازین بهداشتی را رعایت نمی‌کنند خودداری می‌کنند و به فروشنده‌ها تذکر می‌دهند.

وی با اشاره به این که رعایت بهداشت موضوعی اجتماعی است، اظهار داشت: موازین بهداشتی برای همه یکسان است و هیچ کس نمی‌تواند با گردن‌کُلفتی از بهداشت فرار کند.

نایب رئیس اتاق اصناف استان تهران تاکید داشت: تمام دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا را به اتحادیه‌ها ابلاغ کردیم و اتحادیه‌ها اصناف را در جریان این موارد قرار دادند.

وی ادامه داد: بازرسی اتاق اصناف و گشت‌های مشترک بهداشت به طور مستمر به اصناف سرکشی می‌کنند.

ابراهیمی نیا خاطر نشان کرد: تمام واحدهای صنفی موظف هستند پوستر (کد بهداشتی) رعایت موارد بهداشتی را در معرض دید عموم نصب کنند.

وی اضافه کرد: فعالیت اصناف بدون کد بهداشتی معتبر تخلف است.

نایب رئیس اتاق اصناف استان تهران افزود: عموم مردم از طریق سامانه ۱۲۴ می‌توانند تخلف اصناف در خصوص کد بهداشتی را به اتاق اصناف اعلام کنند.

وی با اشاره به این که ما از روزهای ابتدایی شیوع کرونا در کشور با ستاد مقابله با کرونا همکاری کردیم، اظهار داشت: اتاق اصناف در چند ماه گذشته به طور تمام وقت و حتی روزهای تعطیل و جمعه‌ها فعالیت می‌کرد و در تلاش بود تا بالاترین سطح همکاری را با دستگاه‌های اجرایی داشته باشد.

کد خبر: ۲۱٬۷۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha