۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
تکمیل طرح‌های متوقف شده توسط وزارت نفت
وزیر نفت مطرح کرد؛

تکمیل طرح‌های متوقف شده توسط وزارت نفت

رامشیر- وزیر نفت گفت: تکمیل طرح‌های متوقف شده با پیشرفت بیش از ۷۰ درصد یکی از دستاوردهای وزارت نفت در زمینه مسئولیت اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار بازار، جواد اوجی ظهر جمعه در جلسه شورای اداری رامشیر اظهار کرد: صنعت نفت برای رفع مشکل آب و فاضلاب خوزستان به عنوان یکی از نیازهای اساسی مردم این استان بیش از ۵۰ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری می‌کند.

وی عنوان کرد: وقف بودن زمین‌های شهرستان رامشیر و نبود سرمایه‌گذار در این منطقه از بزرگترین مسایل مردم است که پیگیری برای حل این موضوع در هیات دولت به صورت جدی پیگیری می‌شود.

وزیر نفت توضیح داد: سال گذشته در مجموع ۵۰ هزار میلیارد ریال و امسال ۲۰ هزار میلیارد ریال به خوزستان از محل سهم عوارض آلایندگی پرداخت شده است.

اوجی افزود: تکمیل طرح‌های متوقف شده با پیشرفت بیش از ۷۰ درصد یکی از دستاوردهای وزارت نفت در زمینه مسئولیت اجتماعی است که می تواند بسیاری از طرح‌های نیمه تمام را پس از سال‌های وقفه به سرانجام برساند.

وی عنوان کرد: بر اساس تصمیم هیئت دولت بیش از یک هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال بودجه به پروژه‌های مسئولیت اجتماعی شهرستان رامشیر و رامهرمز در قالب دومین دور سفر رئیس‌جمهوری اختصاص داده شده است.

وزیر نفت تاکید کرد: تجهیز استخر سرپوشیده رامشیر، احداث مجموعه‌های درمانی، تأمین هزینه آموزش فنی‌وحرفه‌ای دانش آموزان، تمهیدهای لازم برای رعایت حریم خطوط لوله‌های نفتی برای ساخت‌وساز را از دیگر کمک‌های وزارت نفت در بحث پروژه‌های عام‌المنفعه اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح های مسئولیت اجتماعی و کمک به رفع مشکل مردم ساکن محیط پیرامونی تأسیسات صنعت نفت وظیفه این صنعت است.

وزیر نفت اظهار کرد: هیات دولت در دو سفر خود به خوزستان تا کنون ۱۲۰ هزار میلیارد ریال به پروژه‌های مسئولیت اجتماعی در خوزستان اختصاص داده است.

کد خبر: ۲۱۷٬۸۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha