۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵
افزایش حضور هیات‌های ملی متقاضی سرمایه‌گذاری در بوشهر
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد:

افزایش حضور هیات‌های ملی متقاضی سرمایه‌گذاری در بوشهر

بوشهر- حیدریه سرپرست دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری بوشهر از افزایش حضور هیات های ملی متقاضی سرمایه گذاری در استان خبر داد.

ضرغام حیدریه در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با تاکید بر نقش سرمایه گذاری در تحقق شعار سال مبنی بر "مهار تورم، رشد تولید" اظهار داشت: با توجه به دستور استاندار، افزایش رایزنی با شرکت‌ها و گروه‌های سرمایه گذاری ملی در دستور کار این دفتر قرار گرفته است.

وی افزود: بسته‌ها و فرصت‌های سرمایه گذاری در حوزه معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهیه و تدوین شده که به صورت منظم و مستمر با دعوت از سرمایه گذاران ملی، نسبت به تشریح و بازدید میدانی از این موارد اقدام شده است.

سرپرست دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری بوشهر گفت: امید است با جذب اینگونه سرمایه‌ها، زمینه توسعه هر چه بیشتر استان و اشتغال نیروی کار بومی محقق شود.

حیدریه از حضور چند هیات ملی سرمایه‌گذاری و فعال در زمینه‌های تأمین سرمایه و مواد اولیه، توسعه محصولات صادرات محور، گردشگری و... طی هفته آینده در استان و بازدید از چندین نقطه استان، هم اندیشی و دیدار با برخی از کارآفرینان و مجریان طرح های اقتصادی، دیدار با مقامات ارشد اجرایی استان و... خبر داد.

وی در پایان ضمن اشاره به مناسب بودن فضای کسب و کار و زیست بوم سرمایه گذاری استان، از عموم فعالین اقتصادی، شرکت‌ها، نهادهای دولتی، بخش خصوصی و تعاونی و ... استانی و ملی برای سرمایه گذاری در بخش های مورد علاقه خویش، دعوت به عمل آورد.

کد خبر: ۲۱۷٬۸۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha