۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲
دولت سیزدهم از کنار مسائل و مشکلات مردم بی تفاوت عبور نمی‌کند| آبرسانی به ۱۰ هزار روستا
رئیس جمهور در شادگان:

دولت سیزدهم از کنار مسائل و مشکلات مردم بی تفاوت عبور نمی‌کند| آبرسانی به ۱۰ هزار روستا

شادگان- رئیس جمهور گفت: دولت سیزدهم از کنار مسائل و مشکلات مردم بی تفاوت عبور نمی‌کند بلکه می‌خواهیم به دل مشکلات رفته و آنها را گره گشایی کنیم.

به گزارش خبرنگار بازار، سید ابراهیم رئیسی صبح جمعه همزمان با سفر استانی به خوزستان در دیدار با مردم شادگان اظهار کرد: در سال های پس از انقلاب اسلامی گام های خوبی برای توسعه خوزستان و شهر شادگان برداشته شده است.

وی افزود: دولت با کمک و مشارکت مردم، تلاش می‌کند وضعیت بهتر و مطلوب‌تری ایجاد شود.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه آب، تالاب و ظرفیت‌های صنعتی از ظرفیت‌های شهر شادگان است، توضیح داد: کارگروه شناسایی فرصت ها و تحول در عرصه اشتغال شادگان باید از روز شنبه هفته آینده فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کند.

رئیسی تاکید کرد: دولت سیزدهم از کنار مسائل و مشکلات مردم بی تفاوت عبور نمی‌کند بلکه می‌خواهیم به دل مشکلات رفته و آنها را گره گشایی کنیم.

وی با بیان اینکه دولتمردان به جای شانه خالی کردن از مسایل، به درون مسایل ورود کنند و تمام تلاش خود را برای حل مشکلات به کار گیرد، بیان کرد: با توجه به قانون، تمام دولت ها مکلف به ساخت یک میلیون مسکن هستند و اگر دولت های قبل به این قانون عمل کرده بودند امروز با مشکل مسکن مواجه نبودیم.

رئیس جمهور با اشاره به اقتصاد روستا خاطرنشان کرد: دولت در سیاست‌های خود به دنبال رونق دادن اقتصاد روستا برای تثبیت جمعیت در این سکونتگاه‌های ارزشمند است و تلاش می‌کنیم تا پایان دولت هیچ روستایی در کشور دارای مشکل آب و تنش آبی نباشد.

وی در خصوص مشکل آبرسانی به روستاها توضیح داد: آبرسانی به ۱۰ هزار روستا در کشور هدف گذاری شده است و امروز که در نیمه فعالیت دولت سیزدهم هستیم، بسیاری از این روستاها از نعمت آب شرب پایدار برخوردار شده‌اند.

رئیسی با اشاره به برق واحدهای تولیدی افزود: کارخانه‌های بزرگ باید به صورت مستقل برای تولید برق خود اقدام کرده و دست از سر برق خانگی بردارند؛ به همین دلیل حرکت صنایع کشور برای ایجاد نیروگاه برای تامین مصارف خود آغاز شده است.

کد خبر: ۲۱۷٬۸۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha