۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰
کمک کارآفرینان و سرمایه‌گذاران برای تحقق شعار سال| بیگانگان گره از کار هیچ ملتی باز نکرده‌اند
رئیس جمهور در جمع مردم اندیمشک:

کمک کارآفرینان و سرمایه‌گذاران برای تحقق شعار سال| بیگانگان گره از کار هیچ ملتی باز نکرده‌اند

اندیمشک- رئیس جمهور گفت: تردید نداریم که همه واحدهای تولیدی، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران و کارگران در راستای رشد تولید کمک می‌کنند تا این شعار عملیاتی و اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید ابراهیم رئیسی صبح پنجشنبه در جمع مردم اندیمشک اظهار کرد: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد اقتصاد مقاومتی را با کمک مردم و تلاش دولت محقق خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: به رغم همه تحریم‌ها و تهدیدها و خواست دشمن، با کمک شما حرکت در راستای پیشرفت و استقلال کشور به خصوص استقلال اقتصادی ادامه دارد.

رئیس جمهور توضیح داد: دشمن می خواهد کارگر ما کار نکند و تولید متوقف شود ولی ما بنای توقف نداریم و با کمک مردم هرگز کشور را متوقف نمی‌کنیم.

رئیسی خاطرنشان کرد: شعار سال که مهار تورم و رشد تولید است، تردید نداریم که همه واحدهای تولیدی، کارآفرینان و سرمایه گذاران و کارگران در راستای رشد تولید کمک می‌کنند تا این شعار عملیاتی و اجرایی شود.

وی توضیح داد: ما نشان دادیم که همچنانی که در مقابل جنگ تحمیلی مردم ایستادگی و مقاومت کردند و مردانه نگذاشتند یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیفتد، حتماً در صحنه هستند و امیدوارم در راستای عملیاتی کردن شعار سال با همت خود به دولت کمک می‌کنند.

رئیس جمهور اضافه کرد: امروز دولت با مشارکت مردم در راستای پیشرفت کشور در همه حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی تلاش می‌کند و تلاش شبانه روزی آنها در همه جای کشور دارند و امیدواریم با همه این تهدیدها و تحریم‌ها شاهد باشیم به پیشرفتی که امروز در کشور به برکت حضور جوانان و مجاهدان عرصه‌های مختلف در بخش‌های مختلف به ویژه اقتصادی کارهایی که انجام شده شاهد برداشته شدن گام‌های بلندی باشیم که برای دشمنان خیره کننده است.

رئیسی افزود: دو جبهه حرکت می‌کنیم، هم در راستای خنثی کردن تحریم‌ها و هم در راستای حذف آنها و با کمک ملت به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم که کوچک‌ترین کندی در جهت حرکت، اقتصاد، تولید، سرمایه گذاری و پیشرفت اقتصادی کشور ایجاد شود بله اگر هم مشکلاتی وجود داشته باشد که وجود دارد، رفع مشکلات را در دستان توانمند مردم و جوانان می‌دانیم و رد آن را در دستان بیگانگان دنبال نمی‌کنیم.

وی بیان کرد: بیگانگان گره از کار هیچ ملتی باز نکرده‌اند و از کار ما هم باز نمی‌کنند، ما دستان توانایی در این کشور داریم، اراده‌های پولادینی در این کشور داریم، مردان و زنان فرهیخته ای که به کمک ذات مقدس پروردگار و این دستان توانا می‌توانیم بسیاری از این گره‌ها را بگشاییم.

رئیس جمهور تاکید کرد: هرچه دشمن می‌خواهد القای یأس و ناامیدی کند با این جملات که «مگر می‌شود و مگر می گذارند» بله می‌شود ما طرفدار آن نگاهی هستیم که سردار سرافراز گفت ما می‌توانیم پس حتماً موفق خواهیم شد.

وی بیان کرد: برنامه ما در این سفر دور دوم آن است که ضمن پیگیری مصوبات سفر دور اول پیگیری جدی کنیم که خواست مردم به صورت یک حرکت جهادی با کمک مردم و خدمتگزاری دولت تحقق پیدا کند.

کد خبر: ۲۱۷٬۷۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha