۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱
توسعه گردشگری با راه‌اندازی بخش (IPD) توریسم درمانی در آبادان
نماینده مردم آبادان در گفتگو با بازار:

توسعه گردشگری با راه‌اندازی بخش (IPD) توریسم درمانی در آبادان

آبادان- مولوی، نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: راه‌اندازی بخش (IPD) توریسم درمانی در آبادان سبب توسعه گردشگری می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، سیدمحمد مولوی صبح پنجشنبه در حاشیه آئین راه‌اندازی بخش (IPD) توریسم درمانی آبادان که همزمان با سفر استانی رئیس جمهور و با حضور معاون درمان وزارت بهداشت انجام شد در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: تیرماه سال گذشته بعد از دعوتی که از وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی داشتم وی به آبادان سفر کرد و از نزدیک ظرفیت‌های گردشگری این شهرستان را مورد بررسی قرار داد.

وی افزود: یکی از شاخه‌های گردشگری که با وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مطرح کردم، گردشگری سلامت بود که مقرر شد پیگیری‌های لازم در این خصوص انجام شود.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: با توجه به اینکه تعداد بالایی از گردشگران عراق در حوزه سلامت از طریق مرز بین‌المللی شلمچه وارد شهرهای آبادان و خرمشهر می‌شوند به همین دلیل از وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درخواست کردم «دبیرخانه دائمی گردشگری سلامت» تشکیل و دفتر آن در منطقه آزاد اروند باشد.

مولوی تاکید کرد: به طور حتم راه‌اندازی بخش (IPD) توریسم درمانی در آبادان سبب توسعه گردشگری می‌شود و یکی از مطالبات فعالان گردشگری منطقه بود.

کد خبر: ۲۱۷٬۷۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha