۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
خط تولید کاغذ مقوا با حضور رئیس جمهور در دزفول افتتاح شد
طی آئینی؛

خط تولید کاغذ مقوا با حضور رئیس جمهور در دزفول افتتاح شد

دزفول- طی آئینی خط تولید کاغذ مقوا از ضایعات با حضور رئیس جمهور افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار بازار، راه اندازی خط تولید کاغذ مقوا در این شرکت زمینه اشتغال ۱۰۰ نفر را به همراه داشته که تاکنون ۳۰ نفر جذب شده و بقیه نیروها به تدریج جذب خواهند شد.

برای راه اندازی این خط تولید ۱۲۰ میلیارد تومان هزینه شده که ۱۵ میلیارد آن از محل تسهیلات بانک توسعه تعاون و مابقی آورده شخصی است. در این خط تولید از کاغذ باطله، کاغذ تولید می‌شود که طی آن کاغذهای باطله با بازیافت به چرخه باز می‌گردند.

وی با بیان اینکه در گام دوم این خط تولید که سال آینده افتتاح می شود، کاغذ تحریر تولید خواهد شد. همچنین این شرکت بین ۸۰۰ تا ۹۰۰ تن در سال ظرفیت صادرات دارد که محصولات آن علاوه بر خوزستان و استان‌های همجوار به عراق نیز صادر می‌شوند.

به گزارش خبرنگار بازار، جشن احیای ۱۶۰ واحد تولیدی خوزستان روز پنجشنبه با حضور آیت الله ابراهیم رییسی، رییس جمهور کشورمان و تعدادی از اعضای هیات دولت به صورت نمادین در شهرک صنعتی شماره یک دزفول برگزار شد.

آیت الله سیدابراهیم رییسی رییس جمهور کشورمان صبح پنجشنبه همراه با ۱۱ وزیر و پنج معاون از طریق فرودگاه دزفول وارد خوزستان شد.

افتتاح ۷۰ کیلومتر از طرح مهم دوخطه کردن اهواز اندیمشک، افتتاح نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک، افتتاح طرح‌های آبرسانی به چند روستا و بازدید مانیتورینگ از پروژه آب غدیر، افتتاح پالایشگاه هویزه، دیدار با مردم اندیمشک و شادگان، دیدار با کارآفرینان، فعالان اقتصادی، مدیران استانی، فعالان فرهنگی از جمله برنامه‌های دومین سفر رییس جمهور به خوزستان است.

کد خبر: ۲۱۷٬۷۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha