۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۷
بررسی الزامات اجرایی طرح مردمی کاشت یک میلیارد اصله نهال در شورای عالی عتف

بررسی الزامات اجرایی طرح مردمی کاشت یک میلیارد اصله نهال در شورای عالی عتف

الزامات اجرایی طرح مردمی کاشت یک میلیارد اصله نهال در شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف) بررسی شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، صد و چهل و نهمین جلسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی شورای عالی عتف به ریاست سیدمجتبی خیام‌نکویی معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و اعضای حقیقی و حقوقی کمیسیون در محل مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور برگزار شد.

در این نشست گزارش جامعی از طرح مردمی کاشت یک میلیارد اصله نهال توسط عباسعلی نوبخت معاون وزیر و رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری و رسول اشرفی‌پور رییس شورای عالی جنگل، مرتع و آبخیزداری ارائه شد.

در این نشست ضمن مهم برشمردن تدوین برنامه و الزامات اجرایی طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت، به ضرورت کاشت سالانه ۲۵۰ میلیون نهال در ۵ منطقه مهم رویشی کشور در بازه زمانی ۴ ساله (۱۴۰۲-۱۴۰۵) با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در این خصوص اشاره شد.

اعضای کمیسیون نیز در خصوص فرآیندهای عملیاتی کردن این طرح با ارجاع به اسناد پشتیبان و تشریح نمودار تشکیلاتی گام‌های اجرایی به بحث و تبادل نظر پرداختند و نسبت به برگزاری جلسات فنی تخصصی در تبیین و پیشبرد امر توسط سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری با همکاری متخصصان دانشگاهی تاکید شد.

کد خبر: ۲۱۷٬۶۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha