۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱
کاهش ۳۰ تا ۶۵ هزار تومانی قیمت سکه
کشتی آرای به بازار خبرداد:

کاهش ۳۰ تا ۶۵ هزار تومانی قیمت سکه

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: کاهش تقاضا در بازار، قیمت انواع سکه به غیر از تمام سکه طرح قدیم را بین ۳۰ تا ۶۵ هزار تومان کاهش داد.

محمد کشتی آرای در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: امروز قیمت اونس در بازار جهانی همانند روزگذشته ۱۵۶۳ دلار و نرخ دلار نیز نسبت به روزگذشته بدون تغییر ۱۳ هزار و ۲۵۰ تومان است.

وی افزود: هر چند قیمت اونس و دلار نسبت به روزگذشته تغییری نداشته اما قیمت انواع سکه به دلیل کمبود تقاضا روند کاهشی به خود گرفته است.

این فعال صنفی افزود: امروز قیمت تمام سکه طرح جدید با کاهش ۶۵ هزار تومانی نسبت به روزگذشته به ۴ میلیون و ۶۸۵ هزار تومان و نرخ نیم سکه با کاهش ۳۰ هزار تومانی به ۲ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان رسید.

کشتی آرای ادامه داد: نرخ نیم سکه و ربع سکه به ترتیب ۱ میلیون و ۴۹۰ هزار تومان و ۹۲۰ هزار تومان است که نسبت به روزگذشته تغییری را نشان نمی دهد.

وی خاطرنشان کرد: امروز فقط قیمت تمام سکه طرح قدیم نسبت به روزگذشته افزایش ۲۰ هزار تومانی را تجربه کرده و به ۴ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان رسیده است.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تصریح کرد: قیمت هر مثقال طلا با کاهش ۷ هزار تومانی به ۲ میلیون و ۷۵ هزار تومان و نرخ هر گرم طلای خام ۱۸ عیار نیز با کاهش ۸۰۰ تومانی به ۴۷۹ هزار و ۲۰۰ تومان رسید.

کد خبر: ۲٬۱۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha