۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸
برنامه ریزی برای توسعه ۱۰۰ هکتار گلخانه در استان کرمانشاه
معاون استاندار کرمانشاه خبر داد

برنامه ریزی برای توسعه ۱۰۰ هکتار گلخانه در استان کرمانشاه

کرمانشاه - حاتمی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه از برنامه ریزی برای توسعه ۱۰۰ هکتار گلخانه در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: توسعه کشت گلخانه ای با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه، هدایت حاتمی در ستاد توسعه گلخانه‌ها در کرمانشاه اظهار کرد: در سال ۹۹ برای توسعه ۱۰۰ هکتار گلخانه در استان کرمانشاه برنامه‌ریزی کرده‌ایم که امیدوارم با هماهنگی و همدلی که بین دستگاه‌های اجرایی مرتبط با این موضوع وجود دارد بتوانیم آن را محقق سازیم.

معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه توسعه گلخانه‌ها را مسیری مطمئن در زمینه تحول در افزایش تولید محصول و ایجاد درآمد اقتصادی عنوان کرد و اظهار داشت: پتانسیل توسعه کشت‌های خارج از فصل در استان با توجه به نیاز و تقاضای بازار در اولویت قرار دارد و از توسعه آن به صورت جدی حمایت می‌کنیم و به همین منظور جلسات توسعه گلخانه‌ها را به‌طور جدی پیگیری می‌کنیم.

حاتمی با تأکید بر اینکه توسعه گلخانه‌ها در کرمانشاه در دستور کار و اولویت قرار دارد، تصریح کرد: ۱۶ مجتمع گلخانه‌ای در کرمانشاه در دست مطالعه و اجرا است که زیرساخت آنها آماده و یا در دست صدور مجوز است که ایجاد آن‌ها منشأ تحول در این بخش خواهد بود.

وی گفت: در سال ۹۸ با تسهیل در صدور مجوزها توانستیم ۲۶ هکتار به سطح گلخانه‌ها اضافه کنیم.

کد خبر: ۲۱٬۷۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha