۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۷
بهره‌برداری از بزرگترین کارخانه آهن اسفنجی کشور در خوزستان
قائم مقام شرکت فولاد خوزستان:

بهره‌برداری از بزرگترین کارخانه آهن اسفنجی کشور در خوزستان

اهواز- نیکوکار، قائم مقام شرکت فولاد خوزستان گفت: بزرگترین کارخانه آهن اسفنجی کشور در شرکت فولاد خوزستان با ظرفیت بیش از ۲ میلیون تن در نیمه دوم امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش بازار به نقل از شرکت فولاد خوزستان، محمد نیکوکار افزود: بهره برداری از این کارخانه نقش مهمی در اقتصاد منطقه، رفع کمبود آهن اسفنجی در فولاد خوزستان، کیفیت و افزایش محصولات تولیدی این شرکت ایفا می‌کند.

وی اشتغالزایی برای حدود ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۴ تا ۵ برابر به صورت غیر مستقیم را از دیگر مزایای راه اندازی و بهره برداری از اولین و بزرگترین کارخانه آهن اسفنجی کشور در شرکت فولاد خوزستان عنوان کرد.

آقای نیکوکار به ثبت هفت رکورد در شرکت فولاد خوزستان در فروردین ماه امسال اشاره کرد و ادامه داد: پس از یکسال رکورد ۳۵۲ هزار و ۴۷۳ تُن شمش فولادی در تاریخ فعالیت این شرکت ثبت شد.

به گفته این مقام مسئول در بخش احیا، تولید ۳۸۸ هزار و ۱۸ تُن آهن اسفنجی، واحد زمزم یک ۸۸ هزار و ۱۰۸ تُن، واحد زمزم دو ۹۲ هزار و ۳۷۳ تُن، مجموع واحد زمزم ۱۸۰ هزار و ۴۸۱ تُن، واحد احیا دو ۲۰۷ هزار و ۵۳۷ تُن و مدول دو ۸۱ هزار و ۱۳۴ تُن در فروردین امسال به ثبت رسیده است.

کد خبر: ۲۱۷٬۰۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha