۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۴
پیگیری هرگونه تعدی، تغییر و دست‌اندازی به عرصه‌های طبیعی
رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور تاکید کرد

پیگیری هرگونه تعدی، تغییر و دست‌اندازی به عرصه‌های طبیعی

رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری از پایش هوشمند عرصه‌های طبیعی و جنگلی کشور خبر داد و گفت: هرگونه تعدی، تغییر و دست‌اندازی به عرصه‌های طبیعی با استفاده از پایش هوشمند رصد، شناسایی و پیگیری می‌ شود.

به گزارش بازار، عباسعلی نوبخت افزود: حفظ فیزیکی و بیولوژیکی منابع طبیعی، عرصه‌های جنگلی و مراتع از اولویت‌های این سازمان است.

رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور با بیان اینکه صدور مجوزات و استعلامات برای مخاطبان به صورت هوشمند انجام می‌شود، اظهارداشت: افراد بدون مراجعه به سازمان و دستگاه خاصی، مجوزات و استعلامات مربوطه را از طریق سامانه پیگیری و دریافت می‌کنند.

وی بر استفاده از فن‌آوری‌های نوین و روز تاکید کرد و افزود: با بهره‌گیری از سامانه هوشمند و الکترونیکی ضمن پوشش کمبود نیروی انسانی، جلوی بسیاری از تخلفات احتمالی در روند کار گرفته می‌شود.

کد خبر: ۲۱۶٬۹۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • سیدرحیم حسینی IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
      0 0
      ضمن عرض سلام اداره منابع طبیعی استان فارس به زیر مجموعه شهرستان رستم مصیری به دلیل اینکه کارمندان اداره مذبور یارستم ازریس گرفته تا حقوقی وبازرسان آن اداره تخلفات وتصرفات عدوانی را چشم پوشی کرده چون نسبت قوم خویشاوندی دارند الان روستای دزک دهنو مراتع دامداری را تعدادی از اهالی محل با همکاری شورای اسلامی روستا گرفتن ودران مراتع درخت مرکبات کاشت کردن گزارش واعتراض دامداران واهالی روستا به دادستان شهرستان رستم وریس منابع طبیعی شهرستان ویگان حفاظت استان وهراست اداره کل داده باذکر نام متخلفان ولی اقدامی صورت نگرفته بله بی دلیل واگزار هم نمودن این مورد را لطفان پیگیری کنید 09911591892
    • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
      0 1
      توراخدا به من زنگ بزن مراتع نابود کردن مسولین شهرستان رستم همدست متصرفین هسته زنگ بزن بامن هماهنگی کنید نزارین ذخایرنسل بعد منقرض بشود جایی نمونده دیگه
    • بابک حیدری IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
      0 0
      با سلام تا زمانی که حقوق یک جنگلبان 4میلیون هست به هیچ وجه امر حفاظت میسر نمیشود