۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۴
مواد معدنی اصلی‌ترین نهاده تولید فولاد/استخراج در کوتاه‌ترین زمان ممکن ضرورت دارد
مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان مطرح کرد؛

مواد معدنی اصلی‌ترین نهاده تولید فولاد/استخراج در کوتاه‌ترین زمان ممکن ضرورت دارد

اصفهان -کوهی؛مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان گفت: با توجه به اهمیت مواد معدنی در تولید فولاد، باید تمامی فرایندهای مربوط به معدن به نحوی برنامه‌ریزی شود که در کوتاه‌ترین زمان ممکن استخراج از آن را شاهد باشیم.

به گزارش خبرگزاری بازار، مهدی کوهی در بازدید از منطقه معدنی طزره البرز شرقی اظهار کرد: مواد معدنی اصلی‌ترین نهاده تولید فولاد به شمار می‌روند و در این راستا ذوب‌آهن برای تولید انواع محصولات و همچنین تنوع‌بخشی بیشتر آنها، فعالیت‌های معدنی خوبی انجام داده که این رویکرد را با جدیت بیشتر در سال رشد تولید دنبال می‌کنیم.

وی افزود: لازم است تمامی فرایندهای مربوط به معدن به نحوی برنامه‌ریزی شود که در کوتاه‌ترین زمان ممکن استخراج از آن را شاهد باشیم.

مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان تصریح کرد: تمام پارامترهای افزایش تولید در ذوب‌آهن اصفهان به صورت آنلاین رصد می‌شود تا بتوانیم با هم‌افزایی بیش از پیش برگ زرین دیگری در کارنامه سراسر افتخار ذوب‌آهن بزرگ ثبت کنیم.

وی بیان اظهار داشت: فعالیت‌ها و پروژه‌های شرکت‌های تابعه به صورت سه‌ماه یکبار بررسی می‌شوند تا رشد و توسعه بیش از پیش را در این شرکت‌ها شاهد باشیم.

مدیرعامل شرکت زغال‌سنگ البرز شرقی نیز در این مراسم گفت: در راستای ایجاد تحول و جهش در تولید زغال‌سنگ و با توجه به نیاز مبرم ذوب‌آهن به کک ، شرکت زغال‌سنگ البرز شرقی از سال گذشته مدیریت جدید توسعه و برنامه‌ریزی را در ساختار سازمانی خود ایجاد نموده است.

وی گفت: وظیفه اصلی این مدیریت، شناسایی و اکتشاف ذخایر با هدف افزایش و جهش تولید است که در این راستا چند پروژه ، طراحی و برنامه‌ریزی شده است؛ بخشی از این طرح‌ها از سال گذشته آغاز و تونل‌های مربوطه در حال حفر است که امیدواریم از سه ماهه دوم سال جاری وارد فاز تولید شود.

کد خبر: ۲۱۶٬۸۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha