۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹
در سال ۱۴۰۲ برنامه‌های خوبی برای مدیریت مصرف داریم
وزیر نیرو:

در سال ۱۴۰۲ برنامه‌های خوبی برای مدیریت مصرف داریم

وزیر نیرو گفت: مدیریت مصرف جز الزامات و دستور اخلاقی دین مبین اسلام است. این مدیریت مصرف باید تابع فناوری‌های نو و ضوابط اقتصادی باشد. در سال ۱۴۰۲ برنامه‌های خوبی در این باره داریم.

به گزارش بازار، علی اکبر محرابیان در حاشیه جلسه هیات دولت جمع خبرنگاران، در رابطه با اظهارات رئیس جمهور مبنی برآنکه چک سفید امضا به مدیری نداده‌ایم، تصریح کرد: همه اعضای کابینه و همه وزرا در رای اعتمادی که از مجلس گرفته‌اند و تعهدی که به رئیس جمهور داده اند، باید در کابینه کارآمد ظاهر شوند و مسائل و مشکلات مردم و حوزه خود را مرتفع کنند و برهمین اساس این حرف رئیس جمهور منطقی است.

وی در رابطه با مدیریت مصرف مردم در تابستان بیان کرد: مدیریت مصرف جز الزامات و دستور اخلاقی دین مبین اسلام است و همچنین یکی از ضرورت‌های زندگی امروز محسوب می‌شود. این مدیریت مصرف باید تابع فناوری‌های نو و ضوابط اقتصادی باشد. در سال ۱۴۰۲ برنامه‌های خوبی در این باره داریم.

وزیر نیرو درباره وضعیت سدهای کشور و مشخصا در پاسخ به این سوال که آیا سدها پر هستند، گفت: خیر، پرشدگی سدهای مختلف است و اکنون میزان پرشدگی سدها ۶۴ درصد است و در برخی نقاط کشور وضعیت خوب است و برخی سدها در مرحله سرریز قرار دارند.

محرابیان عنوان کرد: در برخی نقاط میزان پرشدگی سدها متفاوت است، متوسط کشور ۱۲ درصد با شرایط فاصله داریم ولی نسبت به سال گذشته رشد داشته‌ایم. در برخی استان‌ها به ویژه خوزستان، مازندران و سیستان و خراسان رضوی شاهد خشکسالی هستیم و امیدواریم طی ماه‌های آینده شاهد بارش‌هایی باشیم تا این کمبودها جبران شود.

کد خبر: ۲۱۶٬۶۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha