۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
آزادراه زنجان به قزوین به لحاظ آسفالت وضعیت خوبی ندارد
مدیرکل راهداری زنجان:

آزادراه زنجان به قزوین به لحاظ آسفالت وضعیت خوبی ندارد

زنجان- قزوینیان، مدیرکل راهداری استان زنجان گفت: آزادراه زنجان به قزوین به هیچ وجه به لحاظ آسفالت وضعیت خوبی ندارد و در طول ۱۰ ماه گذشته و با پیگیری‌های انجام شده، حساسیت این موضوع را دوچندان کردیم.

جعفر قزوینیان در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه آزادراه زنجان به قزوین به هیچ وجه به لحاظ آسفالت وضعیت خوبی ندارد،گفت: تلاش کردیم در طول ۱۰ ماه گذشته و با پیگیری‌های انجام شده، حساسیت این موضوع را دوچندان کنیم.

وی با بیان اینکه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در این زمینه مجوز بهسازی این آزادراه را صادر و پیمانکار طرح مذکور نیز انتخاب شده است،بیان داشت: در حال حاضر مراحل تجهیز کارگاه توسط پیمانکار در حال انجام است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان گفت: اوایل اردیبهشت‌ماه شاهد راه‌اندازی کارخانه آسفالت در محدوده شهر هیدج خواهیم بود و هر چند با سایر کارخانه‌های تولید آسفالت در استان نیز قرارداد منعقد شده و به همین خاطر این قول را به مردم استان می دهیم که امسال شاهد آزادراه متفاوتی در حوزه زنجان به قزوین خواهند بود.

قزوینیان تاکید کرد: در حال حاضر آزادراه زنجان به تبریز در اختیار اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان نیست و سرمایه‌گذار این پروژه متولی نگه‌داری این آزادراه است و بنا به دلایلی که این سرمایه‌گذار ارائه می‌دهد، بعد از ۱۲ سال نسبت به انجام روکش سراسری آسفالت آزادراه زنجان به تبریز اقدام نکرده است.

وی گفت: با پیگیری‌های انجام شده و اهتمام مراجع قضائی و مسئولان عالی‌رتبه استان، سال گذشته موفق به روکش هفت کیلومتر از این آزادراه شدیم.

کد خبر: ۲۱۶٬۴۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha