۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
لزوم راه اندازی مزارع نوآور در حوزه شیلات با توان داخلی
‌رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی عنوان کرد

لزوم راه اندازی مزارع نوآور در حوزه شیلات با توان داخلی

رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی گفت: راه اندازی مزارع نوآور در حوزه شیلات با بهره گیری از توان تولیدکنندگان پیشرو و نوآور باید در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش بازار، سیدمجتبی خیام‌نکویی معاون وزیر در جلسه امضای آیین‌نامه داخلی شورای راهبردی تحقیقات شیلات، گفت: تاکنون از امکانات مجموعه وزارت جهاد کشاورزی بهینه استفاده نشده است و لازم است تجدیدنظری در این حوزه صورت گیرد و با مدیریت درست از ظرفیت‌ها به نحوه احسنت استفاده گردد.

لزوم راه اندازی مزارع نوآوری در حوزه شیلات با توان داخلیخیام‌نکویی افزود: راه اندازی مزارع نوآور در حوزه شیلات با بهره گیری از توان تولیدکنندگان پیشرو و نوآور در دستور کار قرار گیرد.

وی بر لزوم شناسایی و استفاده از تمام ظرفیت‌ها و توانمندی کشور در حوزه شیلات و مدون کردن اطلاعات مرتبط را تاکید کرد و اضافه کرد: استفاده از ظرفیت همکاری‌های بین المللی برای حل مشکلات بخش اجرا در حوزه شیلات بسیار مهم است.

خیام نکویی تصریح کرد: سهم شیلات از کل تولید ۱۲۵ میلیون تنی محصولات کشاورزی یک درصد است، اما پیش‌بینی می‌شود تا افق ۱۴۳۰ به ۷.۵ درصد برسد.

رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی تاکید کرد: آیکونی به نام شورای راهبردی شیلات بر روی سایت سازمان شیلات برای استفاده دانشجویان و علاقمندان قرار گیرد تا بتوان از ظرفیت آن‌ها برای اهداف شورا بهره جست.

کد خبر: ۲۱۶٬۳۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha