۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
پرداخت به‌موقع حقوق کارگران خدمات شهری
شهردار تهران عناون کرد

پرداخت به‌موقع حقوق کارگران خدمات شهری

زاکانی، شهردار تهران با تاکید بر وظیفه شهرداری مبنی بر بالابردن سطح خدمات به خادمان شهر تهران گفت: در مسیر تحقق عدالت توجه ویژه‌ای به پاکبانان و کارکنان خدمات شهری داریم.

به گزارش بازار، علیرضا زاکانی شهردار تهران در مراسم افطاری صمیمانه شهردار تهران با خادمان خدمات شهری پایتخت در مرکز همایش‌های برج میلاد با تاکید بر وظیفه شهرداری مبنی بر بالابردن سطح خدمات به خادمان شهر تهران گفت: در مسیر تحقق عدالت توجه ویژه‌ای به پاکبانان و کارکنان خدمات شهری داریم

زاکانی افزود: علاوه بر ملزم کردن خود به پرداخت سروقت حقوق خادمان شهر تهران باید مساله امنیت شغلی آن‌ها را نیز تامین کنیم.

شهردار تهران با تجلیل از جایگاه کارکنان خدمات شهری گفت: بیشتر زحمات تهران برعهده پاکبانانی است که در تاریکی شب برای پاکیزه نگهداشتن شهرمان از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کنند.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهر تهران هم در این مراسم گفت: از این پس حقوق کارگران خدمات شهری حداکثر تا سوم هرماه باید پرداخت شود.

مجید باقری افزود: بر اساس مصوبات حقوق کارکنان ۲۷ درصد در سال جدید افزایش پیدا می‌کند، اما به دستور شهردار تهران حداقل افزایش حقوق زحمتکشان خانواده بزرگ خدمات شهری ۴۰ درصد خواهد بود.

معاون شورا همچنین از تشکیل کمیته امنیت شغلی برای کارگران خدمات شهری خبر داد و گفت: برخی از پیمانکاران پیش از این توجه به مساله امنیت شغلی کارکنان خدمات شهری نداشتند در این خصوص به دستور شهردار کمیته‌ای با حضور نمایندگان سازمان بازرسی، سازمان خدمات شهری شهرداری تشکیل خواهد شد که اخراج و منفک شدن کارگران خدمات شهری باید به تایید آن برسد.

وی در پایان تاکید کرد: بر اساس تمهیدات اندیشیده شده از این پس روز نخست هر ماه حقوق‌ها پرداخت می‌شود و حداکثر فرصتی که پیمانکاران و مناطق برای واریز حقوق دارند سه روز پس از آغاز هر ماه خواهد بود.

کد خبر: ۲۱۶٬۱۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha