۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴
خروج ماهی از استان بوشهر ممنوع است| لزوم مدیریت قیمت مرغ و گوشت گرم
استاندار بوشهر تاکید کرد:

خروج ماهی از استان بوشهر ممنوع است| لزوم مدیریت قیمت مرغ و گوشت گرم

بوشهر- استاندار بوشهر با بیان اینکه خروج ماهی از استان بوشهر ممنوع است بر لزوم مدیریت قیمت مرغ و گوشت گرم تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد محمدی زاده بعد از ظهر امروز در نشست ستاد تنظیم بازار استان بوشهر اظهار داشت: نظارت دقیق و مستمری بر بازار به منظور جلوگیری از گرانفروشی و کم‌فروشی انجام می‌شود و امیدوارم رضایت خاطر مردم شریف استان بوشهر را فراهم کنیم.

وی افزود: تامین اقلام و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم استان بوشهر اولویت مسئولان استان است و در این زمینه اهتمام داریم.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت تامین مرغ و گوشت مورد نیاز مردم استان، تلاش می‌کنیم از تمام ظرفیت‌ها بهره ببریم.

محمدی‌زاده با بیان اینکه خروج ماهی از استان فقط با مجوز دامپزشکی امکان‌پذیر است ابراز داشت: کاهش قیمت ماهی و استفاده همه مردم از ماهی، از اهداف این طرح است.

وی خواستار تامین گوشت مرغ گرم استان شد و گفت: برای جبران کمبود گوشت مرغ گرم، واردات آن از دیگر استان‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

استاندار بوشهر افزود: مدیریت عرضه گوشت قرمز و مرغ در فروشگاه‌های استان مورد توجه و تاکید قرار دارد و امیدوارم به اهداف مورد نظر برسیم.

استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه خروج ماهی از استان ممنوع است، ابراز کرد: کمک به بازار گوشت مرغ و کاهش قیمت ماهی از اهداف مهم این طرح است.

وی همچنین با تاکید بر افزایش واردات تخم مرغ از دیگر استان‌ها به بوشهر گفت: مدیریت توزیع گوشت مرغ منجمد برای دسترسی آسان مصرف‌کنندگان یکی از ضروریات است.

کد خبر: ۲۱۶٬۰۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha