۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱
ضرورت پرهیز از بکارگیری بازنشستگان در شستا و صندوق بازنشستگی
نماینده مردم علی آباد در مجلس مطرح کرد

ضرورت پرهیز از بکارگیری بازنشستگان در شستا و صندوق بازنشستگی

نماینده مردم علی آباد در مجلس یازدهم، در تذکری به وزیر کار گفت: چرا بازنشسته ها را در شستا و صندوق بازنشستگی به کارگیری کردید، می طلبد نیروهای جوان، قوی و کارآمد را به کارگیری کنید.

به گزارش بازار، رحمت اله نوروزی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۷ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی از تلاش های رئیس جمهور، هیات دولت، وزرای اقتصاد و نیرو، بنیاد مستضعفان و استاندار گلستان برای اجرای فاز دوم نیروگاه علی آباد کتول تشکر کرد و در تشکری به وزیر صمت، گفت: نامگذاری امسال حکایت از ضرورت مهار تورم و رشد تولید دارد و درمان تدبیر و راهکار است نه فرافکنی.

وی افزود: افزایش تورم ۴۰ درصدی چه معنایی دارد و اژدهای هفت سر مافیای خودرو چه کسانی هستند که نمی توانید موضوع را مدیریت و به جای راهکارهای علمی و مدیریتی قرعه کشی در بورس را راه انداختید.

نماینده مردم علی آباد در مجلس خطاب به رئیس جمهور بر ضرورت تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی تاکید کرد و گفت: گندم ۱۹ هزار تومانی برای کشاورزان به صرفه نیست و می طلبد به این موضوع توجه شود.

نوروزی در تذکری به وزیر کار ادامه داد: چرا بازنشسته ها را در شستا و صندوق بازنشستگی به کارگیری کردید، می طلبد نیروهای جوان، قوی و کارآمد را به کارگیری کنید و از بکارگیری افراد بالای ۶۰ سال پرهیز کنید.

وی با انتقاد از شلوغی صف های نانوایی خطاب به وزرای اقتصاد و کشور و همچنین سرپرست جهاد کشاورزی، افزود: مردم در این رابطه گلایه مند هستند و می طلبد به رفع مشکل مردم توجه شود.

نماینده مردم علی آباد در مجلس همچنین در تذکری به وزیرکار در رابطه با ضعف مدیریت هواپیمای آسمان تصریح کرد: هواپیمای آسمان مردم را سرگردان کرده، می طلبد به این موضوع توجه شود.

کد خبر: ۲۱۶٬۰۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha