۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
توقف برخی سرمایه گذاری‌های کلان به دلیل سنگ‌اندازی در مازندران
معاون استاندار مازندران با بازار مطرح کرد؛

توقف برخی سرمایه گذاری‌های کلان به دلیل سنگ‌اندازی در مازندران

ساری- خیریان پور، معاون امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: متاسفانه برخی سرمایه‌گذاری‌های کلان اقتصادی در استان به دلیل سنگ اندازی متوقف شده است.

حسن خیریان پور در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به نقش شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت برای ایجاد تحول اظهار داشت: ماده ۱۱ قانون بهبود کسب و کار برای رشد تولید از جمله ظرفیت ها بوده و باید فضای کسب و کار را متحول کنیم.

وی با بیان اینکه بهبود فضای کسب و کار جز با شناسایی موانع محقق نمی شود، یادآور شد: در برخی از قوانین نیازمند به روز رسانی و رفع موانع فراروی است.

معاون امور اقتصادی استانداری مازندران برخی بخشنامه های مزاحم و خلق الساعه را مانعی فراری بهبود فضای کسب و کار دانست و خواستار بازنگری در این بخشنامه ها شد.

وی با بیان اینکه رشد تولید نیازمند افزایش سرمایه گذاری و ارتقای بهره‌وری است، نقش شورای گفت‌وگو را در تحقق این اهداف مقصر بیان کرد و گفت: افراد زیادی برای سرمایه گذاری ما مراجعه می کنند ولی در فرایند کار با مانع تراشی های زیادی روبرو می‌شوند.

خیریان پور با اشاره به شناسایی طرح های سرمایه گذاری بیش از پنج تا ۱۰ هزار میلیارد تومانی یادآور شد: متاسفانه برخی از این طرح ها در فرایند اجرای کار متوقف متوقف شده اند.

وی با بیان این که گره های زیادی در حوزه تولید بهره وری و صادرات وجود دارد از دستگاههای شیخ خواست تا برای رفع موانع تلاش و برنامه‌ریزی داشته باشند.

کد خبر: ۲۱۶٬۰۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha