۲۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳
لزوم تدوین آمارنامه محصولات کشاورزی در وزارت جهاد کشاورزی

لزوم تدوین آمارنامه محصولات کشاورزی در وزارت جهاد کشاورزی

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: آمارنامه محصولات کشاورزی باید در وزارت جهاد کشاورزی تهیه و تدوین شود تا میزان تولید تمام محصولات کشاورزی به صورت دقیق در دسترس باشد.

به گزارش بازار، سیدمحمد آقامیری در اولین جلسه شورای معاونین بر ادامه پیگیری اقدامات انجام شده تاکنون با توان مضاعف و استفاده از تجربیات سیدجواد ساداتی‌نژاد در پیشبرد اهداف بخش کشاورزی تاکید کرد.

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به لزوم تولید محصولات استراتژیک کشاورزی مانند گندم عنوان کرد: نگاه ما در تمام حوزه‌ها به تولید داخلی است، باید متناسب با شعار امسال رشد تولید و مهار تورم، از تمام ظرفیت‌های کشور برای تولید در همه بخش‌ها استفاده کنیم.

وی افزود: از تجربیات جهاددامپزشکی در سازمان دامپزشکی برای پیشبرد اهداف و خط‌مشی‌های وزارت جهاد کشاورزی استفاده خواهیم کرد.

آقامیری تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند مشکلات کشور را باید با کار جهادی رفع کنیم، این فرمایش رهبر مختص وزارت جهاد کشاورزی نیست و به تمام حوزه‌های کشور تعمیم می‌یابد.

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه آمارنامه محصولات کشاورزی باید در وزارت جهاد کشاورزی تهیه و تدوین شود، خاطر نشان کرد: باید میزان تولید تمام محصولات کشاورزی به صورت دقیق در دسترس باشد که در این خصوص رؤسای استان‌ها باید فعال‌تر شوند.

وی ادامه داد: باید از دانش‌بنیان‌ها در تولید محصولات کشاورزی بهره ببریم تا رشد قابل توجهی را در این بخش داشته باشیم.

آقامیری با تاکید بر این که بانک کشاورزی متعلق به بخش کشاورزی است، گفت: تمام شرکت‌های زیرمجموعه بخش کشاورزی باید در این بانک گردش مالی داشته باشند.

کد خبر: ۲۱۵٬۷۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
      0 0
      اگر راست بگه خیلی خوبه
    • خ IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
      0 0
      خواهشاشمادیگه مثل آقای ساداتی نژادعمل نکنیدسریعاتعرفه صادرات محصولات کشاورزي رابردارید تاکشاورزان باخیالی راحت تولیدکنن