۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴
 پایان بلاتکلیفی شهروندان با افتتاح ۲۰ رشته مسیرگشایی در سال ۱۴۰۲
شهردار تبریز خبر داد؛

پایان بلاتکلیفی شهروندان با افتتاح ۲۰ رشته مسیرگشایی در سال ۱۴۰۲

تبریز- شهردار تبریز از پایان بلاتکلیفی شهروندان با افتتاح ۲۰ رشته مسیرگشایی در سال ۱۴۰۲ خبرداد و گفت: پروژه مسیرگشایی خیابان شهید علیپور پس از سال‌ها بلاتکلیفی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش بازار، یعقوب هوشیار در بازدید از آخرین وضعیت پروژه مسیرگشایی شهید علیپور اظهار کرد: این پروژه یکی از طرح‌های نیمه‌تمام و بلاتکلیف در سال‌های گذشته بود که سال گذشته با ورود مدیریت شهری جدید و تکمیل آن طی هشت ماه در آستانه بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی افزود: امسال ۲۰ رشته مسیرگشایی در سطح شهر به بهره برداری می‌رسد و شاهد اتمام بلاتکلیفی این طرح‌های عمرانی خواهیم بود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه مسیرگشایی شهید علیپور یکی از پروژه‌هایی بود که شهروندان ساکن بخشی از بافت تاریخی و مرکزی شهر در بلاتکلیفی قرار گرفته بودند خاطر نشان ساخت: این مسیرگشایی توسط شهرداری منطقه ۸ با طول ۳۲۰ متر و عرض ۱۸ متری اجرا می‌شود و نقش ترافیکی آن اتصال خیابان‌های امام خمینی (ره)، شهید رضانژاد و خیابان قره‌باغی به همدیگر است.

 پایان بلاتکلیفی شهروندان با افتتاح ۲۰ رشته مسیرگشایی در سال ۱۴۰۲

هوشیار با اشاره به تملک ۹۵ درصدی املاک واقع در این مسیر اعلام کرد: تعداد املاک واقع در پروژه مسیرگشایی خیابان علیپور، ۳۵ ملک بود که بیش از ۹۵ درصد املاک واقع در مسیر تملک شده است.

وی اضافه کرد: مسیرگشایی خیابان شهید علیپور با لحاظ اصول مدرن خیابان سازی اعم از ایجاد کفپوش مخصوص برای معلولان، کفسازی با سنگفرش و … اردیبهشت سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: ۷۰ میلیارد تومان هزینه تملک و ۱۵ میلیارد تومان هزینه اجرای این پروژه است که سرجمع ۸۵ میلیارد تومان برای تملک و اجرای این پروژه هزینه شده است.

 پایان بلاتکلیفی شهروندان با افتتاح ۲۰ رشته مسیرگشایی در سال ۱۴۰۲

وی یادآور شد: مطابق وعده قبلی تلاش داریم پروژه‌های مسیرگشایی نیمه‌تمام در سطح مناطق را تکمیل کرده و مردم را از گرفتاری چند ساله رها کنیم.

هوشیار تأکید کرد: سال گذشته، ۹۳۷ میلیارد تومان برای ۲۰ رشته مسیرگشایی هزینه کرده‌ایم.

کد خبر: ۲۱۵٬۶۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • اکبرمقدم IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
      4 0
      باسلام.آقای شهردار خوب مردم رو سر کار گذاشتید.در داداش آباد با بازگشایی خیابان علی بقال حدود ۲۰۰ خانواده رو از کمترین امکانات محروم میکنبد بطوری که حتی آمبولانس و آتش نشانی نمیتواند به این خانه ها دسترسی داشته باشه.اگر اتفاقی برای این ۲۰۰ خانواده بیفتد مسول مستقیمش شما خواهی بود.