۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵
پیشرفت ۹۰ درصدی در عملیات آبرسانی به ۵۷ روستای زنجان
استاندار زنجان خبر داد:

پیشرفت ۹۰ درصدی در عملیات آبرسانی به ۵۷ روستای زنجان

زنجان- استاندار زنجان گفت: عملیات آبرسانی به ۵۷ روستای استان به پیشرفت ۹۰ درصدی رسیده و تفاهم نامه آبرسانی به ۱۵۷ روستای دیگر با قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی(ع) منعقد شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، محسن افشارچی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه زنجان در اجرای طرح نهض ملی مسکن در سطح کشور پیشرو است، گفت: ۱۷ هزار واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در استان درحال ساخت است و از خردادماه تحویل واحدهای مسکونی آغاز می شود.

وی ابراز داشت: با وجود پیشرو بودن مسائل و مشکلات را هم جلوتر از همه می بینیم ولی در حل آن‌ها نیز تلاش می‌کنیم.

استاندار زنجان به تلاش برای جذب سرمایه گذاری‌های خارجی در زنجان اشاره کرد و گفت: در راستای توافق بین ایران و چین، دو شرکت چینی برای مشارکت در توسعه صنایع ریلی در استان وارد شده اند.

افشارچی به پیگیری حل مسائل آب در زنجان نیز اشاره کرد و تاکید کرد: توافقات در خصوص کنترل آب های سطحی استان انجام شده و در این راستا مطالعه احداث چند سد جدید در جریان است.

وی به پیگیری حل مسائل آب در زنجان نیز اشاره کرد و گفت: توافقات در خصوص کنترل آب های سطحی استان انجام شده و در این راستا مطالعه احداث چند سد جدید در جریان است.

استاندار زنجان به نهضت آبرسانی به روستاهای زنجان نیز اشاره کرد و گفت: عملیات آبرسانی به ۵۷ روستای استان به پیشرفت ۹۰ درصدی رسیده و تفاهم نامه آبرسانی به ۱۵۷ روستای دیگر با اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومان با قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی(ع) منعقد شده است.

افشارچی، به پرداخت یک‌هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان از محل مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری های زنجان در سالجاری خبر داد و گفت: سال گذشته در حوزه عمران شهری و روستایی حرکت های خوبی در سطح استان انجام شد.

کد خبر: ۲۱۵٬۳۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha