۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵
۳۰۰ هزار تن برنج مازندران در انبارها دپو شده است
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس:

۳۰۰ هزار تن برنج مازندران در انبارها دپو شده است

ساری- بابایی کارنامی، نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس از دپوی ۳۰۰ هزار تن برنج در انبارها همزمان با شروع فصل جدید شالیکاری خبر داد.

علی بابایی کارنامی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه ۳۰۰ هزار تن شالی برنج همچنان در انبار ها مانده است، از دولت خواست برای خرید این محصولات و رفع مشکلات کشاورزان برنامه‌ریزی کند.

وی با بیان اینکه کشت برنج در استان مازندران شروع شده است اما همچنان بخشی از مصولات سال قبل در انبارها مانده است، از دولت خواسته برای حمایت از کشاورزان برنامه‌ریزی کند.

وی با اشاره به شعار سال جاری مبنی بر مهار تورم و رشد تولید از دولت خواست تا نسبت به پرداخت خسارت سرمازدگی و خشکسالی برای حمایت از تولیدات کشاورزی حمایت کند و افزود:وقتی دولت نسبت به پرداخت خسارت های حوادث نظیر سرمازدگی و خشکسالی و عدم صادرات به موقع محصولات باغی و برنج اقدام و حمایت نمی کند کشاورزان محصولات خود را به کجا و به چه کسی بفروشند.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به وضعیت راه های اصلی ساری و میاندرود تصریح کرد برخی از پروژه های راه های منطقه نظیر جاده گهرباران با گذشت ۳۰ سال همچنان نیمه کاره باقی مانده است است.

وی با اشاره به نیمه کاره ماندن زباله سوز ساری با گذشت سالها از دولت خواست تا اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این پروژه و رفع گره های آن تلاش کند.

بابایی کارنامی کوچک شدن سفره های مردم و بیکاری جوانان را از جمله مشکلات ذکر کرده گفت رشد سرمایه گذاری برای مهار تورم ضروری به نظر می رسد.

کد خبر: ۲۱۵٬۱۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha