۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۴
۹۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در کرمان کشف شد
فرمانده انتظامی استان کرمان:

۹۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در کرمان کشف شد

کرمان – سردار ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۹۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستانهای مختلف کرمان خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری در گفتگو با خبرنگار بازار بیان کرد: در پی تلاشهای پلیس برای مقابله با قاچاق سوخت در استان کرمان ماموران نیروی انتظامی با تلاشهای صورت گرفته موفق شدند در جاده بم زاهدان یک تانکر مشکوک به قاچاق سوخت را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: در این تانکر که از سمت استانهای مرکزی کشور به سمت مرز در حرکت بود ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع بنزین کشف شد.

وی افزود: در این خصوص راننده این تانکر نیز بازداشت و تحویل مقامات قضایی شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمان اظهارداشت: در شهرستان انار نیز یک تانکر سوخت با ۶۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق شنایایی و این تانکر توقیف شد.

مردم تخلفات و قاچاق را گزارش دهند

وی گفت: با توجه به اقدامات صورت گرفته مشخص شد یک باند قاچاق سوخت از استانهای مرکزی کشور سوخت را قاچاق و به استانهای جنوب یکشور منتقل می کنند.

ماموران این شهرستان پس از یک سری کارهای تخصصی پلیسی واقدامات میدانی موفق شدند مقدار ۶۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و توقیف ۲دستگاه تریلی شدند که دراین رابطه ۲نفر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان از مردم خواست با توجه به عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، در صورت اطلاع از فعالیت‌های غیر مجاز حوزه حمل و دپوی سوخت، مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

وی گفت: پدیده قاچاق سوخت به اقتصاد کشور ضربه میزند و با توجه به اختلاف قیمت قاچاقچیان سعی می کنند سوخت را به مرزها منتقل و با قیمت بیشتر بفروشند گه این مساله به اقتصاد کشور ضربه می زند.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: نیروی انتظامی در خصوص مبارزه با قاچاق در هر سطح و هر نوع کالایی عزم جدی دارد و اجازه سوئ استفاده به قاچاقچیان را نمی دهیم.

وی افزود: این افراد سعی می کنند با توجه به وجود راههای طولانی در استان کرمان کالاهای قاچاق را جابجا کنند اما با نظارت جدی آن ها را ناکام می گذاریم.

کد خبر: ۲۱۵٬۱۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha